Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
-
05-01-10, 13:10 #1
Hypothyreose i billeder "før og efter"
Billedet viser en 26-årig kvinde før (til venstre)
og efter påbegyndt behandling for hypothyreose.
http://www.megru.uzh.ch/j3/innere/pa...ID=235&myKap=6
Billedet viser en ældre kvinde efter 12 år med ubehandlet hypothyreose og (til højre) samme kvinde 7 måneder efter behandling med desiccated thyroid.
Billedet viser en ældre mand med hypothyreose, før og efter påbegyndt behandling med desiccated thyroid.
Billedet viser en ældre mand med hypothyreose, før og efter påbegyndt behandling med desiccated thyroid.
Viser en kvinde med hypothyreose, før og efter påbegyndt behandling med desiccated thyroid.
Billedet viser 14-årig pige med hypothyreose, før og efter påbegyndt behandling med desiccated thyroid.
Billedet viser en 27-årig kvinde med hypothyreose, før og efter påbegyndt behandling (over 13 måneder) med desiccated thyroid.
Billedet viser en ældre kvinde med længe ubehandlet hypothyreose og efter (til højre) påbegyndt behandling med desiccated thyroid.
Opdateres....
Fanteri skriver i sin signatur: "- søker organtyv for å stjele fastlegens thyreoidea" og det kan jeg godt forstå.... Alle disse billeder og alle de billeder, der aldrig bliver taget. Alle disse syge mennesker med hypothyreose og så sølle behandling medicinvidenskaben byder på i dag, så man nærmest er lige så godt tjent uden, fordi lægerne anser hypothyreose for en "bagatel-sygdom" man kan snilt klare med en lille pille om dage og ellers farvel og tak, ledsaget ofte af idiotiske forklaringer de hellere burde tie med, for ikke at afsløre egen uvidenhed.Sist endret av Mod; 26-06-15 kl 19:19
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
05-01-10, 13:25 #2
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Tar det som et kompliment at du trekker frem min signatur, da har jeg kanskje ikke mistet all snert og humoristisk sans til tross for sykdommen
Det er mye alvor i signaturen min også, selvfølgelig ikke bokstavelig talt, men mange leger hadde hatt godt av å kjenne denne sykdommen, som er så latterlig lett å behandle, på kroppen. Da hadde nok pipa fått en annen låt. Da hadde det nok kjapt blitt gjort mer både for optimal behandlig og videre forskning.
Jeg blir litt trist av å se disse bildene, for jeg kjenner igjen trekk ved mitt eget ansikt, som jeg ikke hadde for noen år tilbake. Ikke like ekstremt, selvfølgelig, og det er godt å se det er reversibelt til en viss grad. Vil gjerne bli mitt gamle jeg igjen, er spent på om det er mulig.
-
05-01-10, 13:33 #3
Du kan roligt tage det som et kompliment. Det er en af de bedste signaturer på hele forummet, mener jeg. Kun dem "som har været der" ved hvor rammende den er! Havde jeg ikke været så syg og så fattig dengang jeg havde det værst, havde jeg sgu fundet en måde at få nogen til at rive kirtlen ud af halsen på 3 udvalgte, værste endokrinologer i mands minde, jeg nogensinde har været udsat for... og lige dette mener jeg uden selv det mindste snært af humør, tilstår jeg gerne.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
05-01-10, 18:44 #4
Joda, det er nok flere enn mine to forrige fastleger jeg unner en skikkelig hypo-runde, jeg óg
-
07-01-10, 13:48 #5
Her er en artikkel om enbaby med kjempevekst. De regner med at han har lavt stoffskifte http://images.google.no/imgres?imgur...3D666%26um%3D1
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
14-09-10, 12:54 #6
-
14-09-10, 13:31 #7
-
14-09-10, 14:07 #8
Clinical photographs of 55 year old woman with
myxoedema, taken at the German Hospital Dalston,
before and after thyroid treatment, 1895
Sist endret av Mod; 26-06-15 kl 19:32
-
15-09-10, 13:56 #9
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
15-09-10, 14:28 #10
Det er bare det at "den gode gamle" ikke lar seg patentbeskyttes (gjetter jeg pga alderen på legemiddlet) og dermed er inntjeningspotensialet SÅÅÅÅ mye mindre...
Les gjerne http://thyroid.about.com/cs/expertin...4t3woliner.htm
Pharmaceutical companies influence medical decisions in a way that encourages the use of newer patentable therapies at the expense of older (but perhaps equally effective and less expensive) therapies. “It begins on the first day of medical school and lasts through to retirement … It starts slowly and insidiously, like an addiction, and can end up influencing the very nature of medical decision-making and practice … Attempts to influence the judgment of doctors by commercial interests serving the medical industrial complex are nothing if not thorough.”
Armour Thyroid, one of many combination T4/T3 medications has been available for over 100 years. There is no patent protection for Armour Thyroid and there are many competing T4/T3 brands as well as generic versions of Armour available on the market. There are no “new” studies comparing Armour Thyroid to other thyroid medications. There are no journal, magazine or television advertisements regarding this therapeutic option. There are no sales representatives calling on physicians to prescribe Armour Thyroid. Is it any wonder that combination T4/T3 therapy has fallen out of favor?Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
"U-kendte" årsager til hypothyreose
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte av IGNORERTE årsakerSvar: 7Siste melding: 04-04-12, 02:31 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 17:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 18:11 -
"Normale prøver" - har hypothyreose alikevel
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 133Siste melding: 01-09-08, 23:50 -
Hypothyreose selv om tallene er "normale". Noen andre i samme situasjon?
Av Tor i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 23Siste melding: 01-09-08, 23:50
Bokmerker