Side 1 av 15 123456789101112131415 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 149
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    144

Standard Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte

Hei hei!

Jeg er en jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte. Jeg bor for tiden i Bergen hvor jeg studerer. Denne høsten har vært særdeles tøff og vanskelig. Samtidig som jeg har fått påvist lavt stoffskifte har jeg også "utviklet" angst og deperasjon. Jeg har også mangel på B 12 vitaminer og folinsyre (eller noe i den duren..) og dette tar jeg tabletter for.

Jeg ble kjempe glad da jeg oppdaget denne siden, for jeg syntes det er veldig vanskelig og innviklet å forstå alt som skjer med kroppen når man har lavt stoffskifte. Men her inne er det mange i min situasjon ser jeg, så jeg er veldig lettet og har allerede fått svar på noen av de mange spørsmålene jeg har.

Gleder meg til å finne mer utav sykdommen her inne. Kjempe bra forum;o)

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    144

Standard kvalm og uggen...

Hei!

Jeg lurer på om det er andre som sliter med kvalme og uggenhet i forbindelse med lavt stoffskifte?
    jeg er det nesten hele tiden. Ikke sånn at jeg må kaste opp, men bare merkelig kvalm.. er utrolig plagsomt for når jeg får sånne "perioder" så føler jeg at jeg bare må sette meg/ legge meg ned og slappe av.. Så går det over etter ei stund (varierer)..

Noen som kan hjelpe...?

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Nøtterøy
    Meldinger
    103

Standard

Jeg har også vært plaget av lett kvalme i perioder når stoffskifte ikke er som det skal.

Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    360

Standard

Ja, jeg også. Ikke sånn normalt kvalm, men på en merkelig måte. Varer gjerne i dagevis.

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    sverige
    Alder
    51
    Meldinger
    185

Standard

Jepp!!!