Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
    Medlem siden
    Jan 2010
    Meldinger
    2

Standard Gravid med lavt stoffskifte, og sliter med søvn.

Hei.
    Er ganske ny i dette forumet, og syntes det virker som et flott sted å dele sine erfaringer, råd og prøblemer på..

Jeg har hatt Lavt stoffskifte siden jeg var 18 år gammel ( 2003 ), men har ligget på stabilt nivå siden jeg begynte på medisiner.. men da jeg bl gravid forandret dette seg totalt.. er 3mnd og 3 uker på vei, og har økt dosen min 2 ganger nå, til det dobbelte.. venter på å få komme tilbake til lege..

er så ufattelig sliten og deprimert om dagene, og sliter med å gjøre den minste lille ting..

Jobber som nattevakt i resepsjon, der man jobber ca en uke av og en uke på... dette virker som det tar helt knekken på meg....både pga den konstante kvalmen og søvnen...
    klarer ikke å snu døgnet til nomalt i det hele tatt.. øynene detter bare sammen om dagen, og om nettene er jeg så trett men klarer ikke sove.. har prøvd å presse meg gjennom dager uten søvn, for å få sove om natta, men til ingen nytte.... er så sliten av dette... å vet ikke hva jeg skal gjøre...
    begynner på ny runde med vakt igjenn i morgen, og kjener jeg har klumpen i halsen av dette....
    får ikke sjangsen til å nyte graviditet, fritid eller tid med venner og samboer.. alt er bare et ork...

hva skal jeg gjøre.....
    Jente 25 år, har hatt Lavt stoffskifte siden jeg var 18 år gammel. Har tidligere gått sykemeldt nesten 1,5 år pga angst, depresjoner og bulimi...

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    60
    Meldinger
    409

Standard Sv: Gravid med lavt stoffskifte, og sliter med søvn.

Hei på deg!
    Velkommen til forumet,
    du har helt rett, dette er et suverent sted å dele erfaringer og spørre om alt mulig,
    det finnes som regel bestandig en eller annen her som svarer deg.

Mitt råd;
    Ta kontakt med legen din og ikke vent på å få komme dit,