Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: overskudd
-
18-04-05, 17:23 #1ikke logget inn britt Gjest
overskudd
Jeg er så trøtt!!! Jeg kan gjerne sove 10 timer, stå opp, spise frokost, se litt tv og vips så sover jeg igjen. Jeg er sykemeldt for tiden, men jeg har problemer med vanlig daglig ting. Noen som har noen gode råd? Jeg er sliten i kroppen, verker i muskler/ledd og helt skutt..
-
18-04-05, 19:05 #2
Jeg burte jo ikke skrive noe, for jeg har ikke noen råd å gi deg Britt.
Dette er nok slik vi blir ja.
Jeg har ikke funnet noe som kan hjelpe når dette setter inn.
Langvarig kan det og være.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
18-04-05, 22:24 #3
Jeg var slik før jeg fikk allergimedisin, jeg reagerer på hassel og bjørk.
nora
-
20-04-05, 10:15 #4ung mor Gjest
føler med deg, har det slik selv.
Er i 40% stilling nå, men ofte funker det bare ikke...
Dog jeg gjerne sover 12-14 timer..
Jeg har forsåvidt troen på sollys..
-
20-04-05, 15:19 #5
jeg hadde det også slik en god periode...gikk med konstant dårlig samvittighet for ting jeg ikke orket og gjøre i hjemmet o.l
Jeg sov opptil 16 timer...det er myyyyye...huff...jeg begynte på rosenrot og etter ca 2 mnd fikk jeg litt mer overskudd...sover kanskje 10 timer nå og er litt bedre humør og litt husarbeid går bedre
-
21-04-05, 00:04 #6
Re: overskudd
Opprinnelig skrevet av ikke logget inn britt
Jeg har den sykdommen, og jeg kan sovne etter å ha spist. Enkelte dager bare sløver jeg og sover omtrent hele tiden. Mens andre dager er jeg i fin form og klarer hverdagen bra. Løsningen for meg er å være forsiktig med de raske karbohydratene.Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Bokmerker