Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Tråd: snart lavt stoffskifte
-
26-08-05, 11:23 #1tone Gjest
snart lavt stoffskifte
Skal opereres snart for Graves og får dermed garantert lavt stoffskifte. Jeg tenker bare på å bli kvitt dette fæle høye stoffskifte og tenker ikke så mye over hvordan overgangen blir. Er det noen her som har hatt høyt, blitt operert og som kan fortelle litt om overgangen til lavt. Kanskje noen tips rundt opersjonen og etter?
-
26-08-05, 16:31 #2
operasjon
nå opererte jeg vekk svulst, og tok bare vekk halve. fikk beskjed om at jeg alrdi kom til å få noen problemer med det, men slik ble det jo ikke...tok jevlig prøver som var "normale", men jeg følte meg ikke noe særlig i formen og tar nå levaxin samtidig som jeg prøver ut liothyronin i tillegg...er ikke sikkert på om det siste funker som det skal men vi får se..anbefaler å si ifra m engang til legen når du begynner å føle deg kjip i formen, og si du vil prøve medisiner selv om ikke prøvene nødvendigvis tilsier det. man kjenner seg selv best men det er jo altså bare hvis du føler deg dårlig jevnt over. ellers kan det være greit å vite at det for ma ge er vanskelig å bli gravid, og at man må være svært nøye med riktig medisinering hvis man skulle bli gravid. lavt stoffskifte er veldig ugunstig for fosteret hvis man ikke passer på i svingene. kommer litt an på livssituasjonen din, men jeg tror enhver må skreddersy litt i perioder for å få det til å gå rundt. selv er jeg i begynnelse av 20 årene, og merker at det fort går galt hvis jeg ikke setter grenser for meg selv. noen merker det mye og andre er nesten ikke dårlige i det hele tatt- det varierer fra person til person. mange sier til meg at jeg ikke må bekymre meg på forhånd for ting, men jeg synes i ettertid at det har vært lettere å takle ting hvis man kanskje tar høyde for at ting kan gå begge veier. '
ønsker deg lykke til!
Bokmerker