Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Endo-time
-
30-09-08, 00:04 #1
Endo-time
Skal til endokrinolog på onsdag med mitt lave og håpløse stoffskifte. Hva spør jeg om??
-
30-09-08, 00:24 #2
Re: Endo-time
Er du som meg, så finner du ut hva du skulle spurt om etterpå
Be ham om en time til, eller få telefonnummeret.
Da kan du i ro og mak spissformulere deg skriftlig til neste time. Ta med ark og rødblyanten !
Jeg syns du skal legge vekk "flink pike-syndromet" og bruke lang tid på å formulere akkurat det du lurer på.
Det er slikkert lurt å skrive dem opp i prioritert rekkefølge.
Du kan ikke vente å få så mye ut av timen - de er opphengt i Levaxinens velsignelse og har ikke følt dette på sin egen kropp......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
30-09-08, 00:32 #3
Ja, det er akkurat det sjø... Jeg tenkte jeg skulle være føre var nå, og skrive en lapp med spørsmål på forhånd... Men jeg er jo simpelthen helt hjernedød her jeg sitter... Haha
Telefonnummer skal jeg sannelig spørre om ja... Takk!
Og det flink pike-syndromet, det har jeg levd med litt for lenge, og har store planer om å kvitte meg med det...
Og når det gjelder forventninger, så har jeg skjønt både her inne og fra min svigermor + svigertante (hva i all verden skal man kalle dem da tro??) at det ikke er vits i å håpe for mye. Så jeg setter all lit til meg selv, og håper at jeg iallefaLL FÃ…R FORMIDLA NOE (ups...) selv...
Mine kjære foreldre derimot, de er meget fornøyde. Nå skal jeg jo til spesialist, så da får jeg vite alt jeg trenger å vite, og ikke minst: Jeg får behandling sånn at jeg blir frisk MED EN GANG... har gitt opp å forklare...Hehehe!
-
30-09-08, 05:41 #4
Stilte de samme spørsmålene som du for en tid tilbake Tror opplevelsene hos endokrinolog oppleves på like mange ulike måter som det finnes pasienter. Still med et åpent sinn, vær forberedt på at det kan gå begge veier og vit hva du vil er mitt råd. Jeg må si jeg ble positivt overrasket av besøket (aker), hun brukte god tid (tida gikk en stund over den halvtimen hun hadde satt av), men det sa hun ikke gjorde noe, det var jo min historie som var like viktig og det tok litt tid og komme gjennom alt. Jeg hadde skrevet ned det jeg mente var viktig for meg å få sagt, en lang liste over symptomene mine samt blodprøveverdiene mine for det siste året som viste at verdiene mine svinger mye selv på samme dosen. Det viste seg å være lurt at jeg gjorde det, da hun tok blodprøver etterpå ift om det kunne være noe galt med opptaket i magen, og det viser det seg nå at det kanskje er.
Bokmerker