Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    Sep 2008
    Meldinger
    5

Standard Tips om fastlege i Bergen som har erfaring med stoffskifte?

Jeg bytter fastlege en av dagene nå, og kommer til å be den nye legen min om en full utredning om stoffskiftet mitt da jeg har god grunn til å tro at stoffskiftet mitt er for lavt. Er det tilfeldigvis noen som har gode stoffskifte-erfaringer med fastlegen sin i Bergen? Kanskje en eller annen kan det bedre enn andre?
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Sovjetunionen
    Meldinger
    29

Standard Re: Tips om fastlege i Bergen som har erfaring med stoffskifte?

Bytt by. De er like ubrukelige alle sammen. Neida. Jeg vet bare at jeg har hatt 4 forskjellige leger og at ingen av dem har kunnet si noe særlig om stoffskiftet bortsett fra at jeg har helt fine prøver og er frisk. Jeg har fått hjelp fra psykiater, endo og litt eksternt "juks".
    It's nice to be important, but it is more important to be nice! (eller et eler annet slikt)

Medlem siden
    Sep 2008
    Meldinger
    5

Heh, satser på at jeg har flaks og finner en som kan litt på området
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Sep 2008
    Sted
    Bergen
    Alder
    43
    Meldinger
    2

Jeg har en veldig god fastlege litt på utsiden av Bergen!
    Men da jeg ble utredet for stoffskiftet, ble jeg henvist til spesialist Stefnir Gudnason inne i byen, som virket veldig flink på meg!

Hilsen fersking her på forumet

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn