Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
-
15-03-07, 20:58 #1
huff så meg i speilet i stad
jeg har lagt på meg masse
fikk helt sjokk når jeg så meg selv,trodde ikke jeg var så svær
har aldri hatt problemer med vekten før,men nå eser jeg ut.
bailine time er allerede bestilt, må ta tak i dette før det blir verre.
huff det var skikkelig deprimerende og seHyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.
-
15-03-07, 21:18 #2
Jeg har det motsatte problemet..., er redd for å gå på vekten...begynner å bli stygt tynn!
MaiaJeg ble født med hypo, og har aldri egentlig aldri visst at mennesker sliter med denne sykdommen, fordi jeg aldri har vært plaget
(...bortsett fra at jeg alltid har vært litt lat )
-
15-03-07, 21:19 #3
Hva kommer det av at noen legger på seg mens andre tar av?
-
15-03-07, 21:33 #4Opprinnelig skrevet av BilleJeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
17-03-07, 15:55 #5
akkurat på hofter og nedre del av magen er det noen kilo "ekstra", mens ellers på kroppen har jeg blitt tynnere...[/quote]
-
17-03-07, 18:46 #6
jeg tenker alvorlig på å få meg en ekstrajobb for å spare til fettsuging/ operasjon både her og der. Hvordan nå jeg skulle klare en ekstrajobb.
Har lovet meg selv etter å ha vært på vekten i dag at når badet er ferdig da skal jeg begynne å jogge. Nå har jeg ikke dusj så det er litt vanskelig så jeg får noen uker til å motivere meg.
Lignende tråder
-
Huff så oppgitt man kan bli! Blodprøvene mine plutselig er fine
Av Anne Ma i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 38Siste melding: 21-06-07, 02:16
Bokmerker