Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
-
30-09-06, 15:00 #1
Lærer helsevesenet av feil ?
Vi visste det vi ??
http://www.forskning.no/Artikler/2006/s ... 59443081.5• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
30-09-06, 17:27 #2
-
30-09-06, 18:56 #3
Har noen av oss som har klaget over bivirkninger og mangelfull virkning av medisin noen gang oppdaget at klagen er videresendt bivirkningsnemda ?
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
30-09-06, 19:56 #4
Det har ikke jeg i alle fall. For prøvene var jo "fine" og da må jeg også være sprek selvfølgelig.
-
01-10-06, 23:44 #5
Det er vel få leger som hører på oss når vi nevner bivirkninger dessverre.....
Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
-
02-10-06, 10:03 #6
Nå får vi se da. Skal snakke med legen senere idag om bivirkninger på Liothyroninen. ;)
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
02-10-06, 10:32 #7
ja, lykke til Anne Ma, når han får høre om dem, må han da vel forstå at armour er eneste fullgode alternativ??
-
02-10-06, 16:18 #8
Jeg tror at alle 3 (Levaxin. Liothyronin og Armour) er fullgode. Det eneste det kommer an på er hvordan hver enkelts kropp håndterer det hele.
Jeg tror vel ikke Armour er hverken bedre eller verre enn noe annet!!! Jeg har ikke mer tro på det enn på det jeg tar nå. Jeg har jo lest om mange som ikke klarer å stabilisere seg på Armour. Og mange som bruker det i kombi med Levaxin. Men jeg synes det er tragisk at legene ikke vil forsøke det når alt annet er forsøkt. Ulogisk!!
Det jo veldig mange som blir "friske" på Levaxin og kombi med de to syntetiske. Og jeg har ikke vært medisinert i et år enda, så kanskje tid er det eneste faktor som mangler??
Men om tiden ikke gjør meg bedre er det ingen som skal få stå i veien for Armouren ;)Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
02-10-06, 17:39 #9
Det var derfor jeg brukte betegnelsen "alternativ", ettersom levaxin + lio ikke har gjort susen for deg - iallfall ikke enda =)
-
02-10-06, 18:21 #10
Jeg syns at 1 år er lenge for å finne ut om en medisin virker.
Det hadde aldri legene godtatt for en person med diabetes som stadig fikk høyere blodsukker eller en med høyt blodtrykk og en medisin som ikke virket slik at blodtrykket bare ble høyere. Sannsynligvis ikke dersin stoffskiftet ved hypertyrose bare ble høyere heller.
Nå er ikke jeg av de mest tålmodige i denne verden, men hva med tiden som "frisk" som flyr avgårde mens pasienten går rudt og prøver ut medisin i et helt år. Uten å bli bedre.? Sånn tenker nå jeg litt tid er ok, men 1 år syns jeg er altfor lenge.
Lignende tråder
-
Helsevesenet
Av nerusvi i forumet Frustrert og leiSvar: 9Siste melding: 11-08-09, 23:27 -
Hva kan muligens være FEIL ??????
Av Tiffen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-11-07, 17:38 -
Kan leger ta feil?
Av annki i forumet Hos legenSvar: 13Siste melding: 25-09-07, 14:14
Bokmerker