Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: resultat etter legebesøk
-
29-09-06, 10:21 #1
resultat etter legebesøk
Heisann !! joda, gikk greit det.. hadde printa ut siri ann sin historie, gaby eller noe slikt fra thyra og Finn sitt pakningsvedlegg til armour på norsk...
hun leste faktisk gjennom alt... men....
nei dette har jeg ingen kjennskap til så dette må en spesialist få avgjøre..
derfor 3 måneder i kø for å komme dit !!! festli :x
men her var mine prøvesvar
tsh 0,2
t3 5,5
t4 11
antitpo 753
Hvordan i huleste kan t3 være så høy når tsh og t4 er så lav ??? skjønner ikke en dritt av dette !!!
noen god forklaring ??
Må i tillegge legge til at blodtrykk på 130/90 var ganske merkelig ??
kanskje pga stress med overbevisning av armour !!??
men jeg har også aldri gått opp i vekt, er heller tynn.. noen som vet noen sammenhenger med dette ???
håper mange svarer, for legen kunne ikke !!!
go helg folkens
-
29-09-06, 10:52 #2
Det er jo en ærlig sak da, og fastlegen skal jo henvise oss til rett kompetanse og søke for oss og alt de derre. Senere skal de følge oss opp med det spesialisten har bestemt.
Så da er det bare å håpe at du treffer på en spesialist som har peiling da - ikke alle her har gjort det. Det er sikkert lurt å forberede deg enda mer til det møtet vil jeg tro.
Når du har så mye antistoffer så har du vel fått en diagnose så da er det behandlingsspørsmålet du skal snakke om ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
29-09-06, 14:47 #3
Så vidt jeg vet er det kun en endokrinolog i Ã…lesund, og hun skriver ikke ut Armour. Liten vits i å ligge der i kø i 3 mndr! Mulig de har en spesialist på sykehuset, men jeg tror jeg ville leita litt på egen hånd.
Lykke til i allefall! Håper du får hjelp.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
30-09-06, 17:38 #4
Kankje jeg ødelegger tråden din?
Men du spurte jo legen om Armour og jeg ser jo hva Yvette skriver.
Jeg har bestilt Nautral Thyroid hos Antiaging system på nettet. Det skulle være det samme som Armour bare at det var et annet firma som laget det.
Jeg skal til lege på tirsdag. Er det ok jeg forteller hvordan det gikk i denne tråden?
-
30-09-06, 18:42 #5
det er helt ok
jeg begynte med armour selv i går jeg, så det blir spennende
jeg bestillte oxo fra antiaging (eller nokke slikt
legen jeg skal til heter Skare og er en mann, så kanskje det er en annen Yvette tenker på !!?
men Yvette, er du oxo fra Ã…lesund ??
vet du i tilfelle om noen som er positive her på bygda ??
-
30-09-06, 18:47 #6
Ønsker deg lykke til med Armour. For meg var det i alle fall starten på et nytt liv.
-
30-09-06, 18:54 #7
høres supert ut !!!
men hvor fort kom virkningen da ???
-
30-09-06, 19:33 #8Opprinnelig skrevet av teodora78
Har ikke vært hos Skare selv. Legen min syntes ikke det var nødvendig. Har en venninne som syntes hun fikk god oppfølging, men hun er langt fra frisk. Går på Levaxin.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
25(OH) D-vitamin resultat
Av tomat i forumet D-vitaminSvar: 25Siste melding: 06-02-07, 21:30
Bokmerker