Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
-
21-08-06, 13:12 #1
Gått rett i sengeliggende
Etter en periode med flytting, usikkerhetsmoment ang trygd og andre mindre belastninger for andre, men mye fore meg, har jeg gått rett på trynet.
Først fikk jeg en kraftig forkjølelse, har altid fått det ved belastninger, og nå har jeg vært senge liggende i 8 dager med lettere pusteproblem, brain fog, utmattelse symptomer og influensa symptomer.
Noen andre som har lignende opplevelser, hvor lenge har dere ligget etter store påkjenninger?
(har fått behandling siden feb. ligger fint på tsh 0.2 i juli)
MVH
TorHar "friske prøver" etter norsk standard, men har stoffskifte problem alikevel, fikk reddning hos Dr Oftebro.
-
21-08-06, 16:20 #2
Jeg har perioder som gjør at jeg blir sengeliggende med influenasymptomer og feber i 2-3 uker hvis jeg har gjort alt for mye.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
21-08-06, 16:58 #3
Dersom du har pusteproblemer Tor så syns jeg at du burde oppsøke lege. Siden du har vært forkjølet så kan det være lungebetennelse du har.
-
21-08-06, 19:34 #4
Huff! Belastninger er virkelig ikke bra. Jeg har ikke blitt liggende ennå, men det tar på psykisk. Har begynt i ny jobb og er nervevrak og så stresset at jeg gråter heile tida. Hvis ikke det endrer seg må jeg sikkert slutte i jobben...
Håper det går bedre med deg etter hvert!
Klem
-
21-08-06, 22:30 #5
God bedring, Tor ;)
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
7 uker har gått, se nå.
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 03-04-08, 21:10 -
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 21:54 -
Øker dosen, men akutt sengeliggende likevel?
Av MB i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 27Siste melding: 16-11-06, 11:11 -
Jeg har gått ned i vekt!
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 24-05-06, 18:12 -
Gått opp 3 kilo...
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 01-10-05, 14:57
Bokmerker