Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 16

Tråd: Til Morten

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    344

Standard Til Morten

Hei og velkommen hit til forumet. Jeg leste innlegget ditt på et annet forum, men der er det så lite aktivitet at du neppe får noen respons. På dette forumet er det vanligvis god aktivitet, men akkurat nå er det visst ferietid!

Du vil nok etterhvert få gode råd av folk som har vært gjennom det samme som deg. Jeg har ikke drukket "drinken" enda, men legen maser om det. Jeg ønsker å prøve med medisin først.

Din "ADHD" har nok vært et hypertegn Ellers så er det beste rådet jeg kan gi deg å lese så mye som mulig slik at du kan delta aktivt i den videre behandlingen. Mange klarer rimelig lett å regulere stoffskiftet, mens andre må gå flere runder før de føler seg ok igjen. Det er for disse at det er viktig å følge med på blodprøveresultatene, sammenholde disse med medisindose og hvordan man har det.

Lykke til!

baremei Gjest

Standard

Hvilken Morten og hvilket innlegg hvor?

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    361

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av baremei
    Hvilken Morten og hvilket innlegg hvor?
    Det står under "presentasjoner".

baremei Gjest

Standard

Nå kom det frem. Men fra klokkeslettet det ble postet og frem til nå har jeg vært innom 2-3 ganger, og det har ikke kommet frem som ulest... Hmmm. Snålt.

baremei Gjest

Standard Re: Til Morten

Sitat Opprinnelig skrevet av brits
    Hei og velkommen hit til forumet. Jeg leste innlegget ditt på et annet forum, men der er det så lite aktivitet at du neppe får noen respons. !
    Det gjør han nok, men det er ferietid, som du sier, og ganske labert her om dagen.

Men er det bare meg som bruker linken for "vis nye meldinger"?

Da kommer alt som er nytt siden sist opp, uavhengig av hvilken gruppe man har brukt.

Men din klokke er kanskje litt feil?

Skrevet: Ons Jul 26, 2006 6:47 pm

Medlem siden
    Jul 2006
    Meldinger
    7

Standard

Hei dere!

Takk for hyggelige svar.. Greit å være i et forum hvor det faktisk skjer noe.
    For å gå opp i vekt så kjører jeg i tillegg carbo og protein pulver som jeg tar direkte etter trening, før jeg spiser. Men dette går tregt. Vil opp på vanlig vekt igjen.
    Men trene det må jeg.. hvis ikke tror jeg de på jobb blir gal... Mye energi som går ut over dem da

Men jeg skal oppdatere status etterhvert, må vel begynne på noe videre medisinering først.
    Mvh
    Morten

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    344

Standard Re: Til Morten

Sitat Opprinnelig skrevet av baremei
    Sitat Opprinnelig skrevet av brits
    Hei og velkommen hit til forumet. Jeg leste innlegget ditt på et annet forum, men der er det så lite aktivitet at du neppe får noen respons. !
    Det gjør han nok, men det er ferietid, som du sier, og ganske labert her om dagen.

Men er det bare meg som bruker linken for "vis nye meldinger"?

Da kommer alt som er nytt siden sist opp, uavhengig av hvilken gruppe man har brukt.

Men din klokke er kanskje litt feil?

Skrevet: Ons Jul 26, 2006 6:47 pm
    En liten misforståelse, tror jeg. Jeg leste ved en tilfeldighet på et annet FORUM, ikke på Sonjas, et innlegg av Morten. Samtidig så jeg at han hadde registrert seg her. Derfor denne litt "private" meldingen til ham.

Medlem siden
    Jul 2006
    Meldinger
    7

Standard

Hyperthteose Forum??..
    Mvh
    Morten

Medlem siden
    Jul 2006
    Meldinger
    7

Standard

ble helt feil skrevet Hyperthyreose Forum...?
    Mvh
    Morten

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    344

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Morten_V
    Hyperthteose Forum??..
    Ja.