Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
-
07-07-06, 21:35 #1
Så ENORMT sulten! Konstant!
Kan det ha noe med doseringen min å gjøre?
Jeg kan aldri huske å ha vært så grusomt sulten, hele tida, før..
Det nytter ikke uansett hvor mye mat jeg stapper i meg, så går det maks en halvtime, så er jeg skikkelig sulten igjen!
Jeg blir sprø snart!
-
07-07-06, 23:05 #2
Jeg hadde det sånn da jeg gikk på Levaxin og hadde høyt innhold av T3 og T4 ( T4 på 40)
-
08-07-06, 00:25 #3baremei Gjest
Re: Så ENORMT sulten! Konstant!
Opprinnelig skrevet av Ruth
Jeg hadde det sånn hver gang jeg økte Armour-dosen, men det gikk over etterhvert.
-
08-07-06, 00:41 #4
Tok blodprøver for noen uker siden, men legen min har ferie nå, så jeg har ikke fått svarene ennå. Har ikke orket å ringe bare for å få prøvene, man må alltid sitte i så lang telefonkø på legekontoret.
Jeg sluttet på p-pillene for noen mnd siden, så virkningen av dosen jeg tar har sikkert økt litt.
Men jeg har ingen andre tegn på overdosering. Vanligvis blir jeg rastløs og greier ikke sitte stille.
Jeg synes det er vanskelig å skille mellom hva som er symptomer på for høy dose, og for lav dose. Har hatt rar hjerterytme i det siste, men det hadde jeg også før jeg begynte med tyroxin. Ikke akkurat hjertebank, men noe annet som er vanskelig å forklare, det kjennes bare rart ut.
-
08-07-06, 00:54 #5baremei GjestOpprinnelig skrevet av Ruth
-
10-07-06, 16:31 #6
Nå tror jeg ganske sikkert at jeg er overdosert.
Skulle nesten ikke greie å få sove i går kveld. Følte meg kjempestresset i brystet, eller hvordan jeg skal forklare det.. Fikk ikke ro i meg.
Så i dag reduserte jeg dosen bittelitt. Håper det hjelper raskt.
Er så lei av letingen etter den perfekte dosen!! :x
-
10-07-06, 20:04 #7baremei Gjest
Ved åpenbar overdosering kan det hjelpe å hoppe over en dag eller to, og så starte på den reduserte dosen.
-
14-07-06, 23:35 #8
Fikk brev fra vikaren for fastlegen min i dag.
"Det ser ut som om du får liten for mye stofskiftehormon"
-
15-07-06, 00:13 #9
Jeg er som regel fryktelig sulten, og har alltid vært det. Men jeg merker at jo trøtterer jeg er og/eller jo dårligere jeg sover, jo mer sulten blir jeg.
Blir også veldig sulten av stress, samt å gå hjemme hele dagen. Når jeg klarer å trene, så synes jeg det regulerer sultfølelsen noe, samt at da brukes vel noe av energien jeg putter i munnen. Er jo lov å håpe at NOE blir brukt opp i alle fall.
Men det er et stort problem, det er det...
Lykke til ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
15-07-06, 00:25 #10
Takk skal du ha!
Det har heldigvis blitt bedre etter at jeg hoppet over en dagsdose og justerte ned på dosen.
Den forferdelige "stress-følelsen" er også mindre, og hjertet har roet seg litt.
Bokmerker