Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    125

Standard Ny rapport om ME

Siden det har vært postet en del om ME her legger jeg ut en link angående en rapport om ME som ble lagt ut i dag. Den er lang og jeg har ikke kommet meg så veldig mange sider i den (den er på totalt 116 sider) men vel verdt å ta med seg så langt dersom en har mistanke om en mulig ME diganose.

www.kunnskapssenteret.no/filer/CSF

Les også gjerne kommentarene til rapporten på ME-forum og MENiN

Viser også til en gripende reportasje i magasinet til Aftenposten i dag om en alvorlig rammet ME pasient.

Kira

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Tusen takk for at du deler ;)

Vet jo ikke om jeg noen gang klarer å få lest dette (som så mye annet), men nå har du i alle fall gitt meg muligheten til det
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    125

Standard

Det gikk skeis med den linken til rapporten, men gå inn på denne adressen, nederst på siden kan en da få frem hele rapporten.
    Som tidligere nevnt, dette anbefaler jeg dere å ta en titt på siden det er så mange likheter med hypotyreose.

Selv om den er lang er det en god oversikt over innholdet på de første sidene, hvilke leger etc. som har vært med på å utarbeide denne rapporten etc.

http://www.kunnskapssenteret.no/index.p ... kkelid=524

Håper det funker bedre nå med linken da...

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    52
    Meldinger
    2,689

Standard

Har lest litt på det, og det er virkelig bra saker Kira Kommer nok til å tygge meg igjennom den med tid og stunder.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn