Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
15-08-13, 19:32 #1
Israel kutter fluor i 2014
http://www.fluoridealert.org/article..._fluoridation/
A 1974 regulation mandated fluoridation throughout Israel. But in April 2013, the Minister of Health,Yael German, created a new regulation removing that mandate.
“It must be known to you that fluoridation can cause harm to the health of the chronically ill,” including “people who suffer from thyroid problems,” German wrote in a letter addressed to doctors opposed to ending fluoridation.
The court ruled that the new regulations will not only bring an end to mandatory fluoridation in Israel in 2014 but will also put an end to any fluoridation – mandatory or voluntary.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
15-08-13, 19:58 #2
Israel skal slutte med og putte fluor i drikkevannet
Åh - håpte nå at det var farvel til fluor i tannkrem, fyllinger osv, osv,
men det de skal slutte med er og putte fluor i drikkevannet ..
Så fint det hadde vært om de tok skrittet helt ut -
men det er jo håp, daKevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
15-08-13, 23:32 #3
Sv: Israel kutter fluor i 2014
Jeg synes da, drikkevandet er det vigtigste. Der bør ikke tilsættes noget ... det skal bare være rent vand! Og der er det meget vanskeligt at vælge flour fra, hvis det ligefrem kommer ud af vandhanen
Lignende tråder
-
Te og fluor
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 12Siste melding: 04-10-09, 16:35 -
Fluor i mad
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 0Siste melding: 04-07-09, 23:52 -
Fluor og skjoldbruskkirtel
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 0Siste melding: 04-07-09, 23:36 -
Fluor
Av Ada i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 29Siste melding: 21-03-09, 02:15
Bokmerker