Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Barn svelger tannkrem!
-
02-08-09, 22:32 #1
Barn svelger tannkrem!
En kvalitativ undersøgelse af de undersøgelser fundet en konsekvent og stærk sammenhæng mellem eksponering for fluorid og lav IQ.Tandpasta må ikke synkes!
Toothpaste overdose
Dying From Toothpaste Ingestion
What happens when you swallow toothpaste?
Sist endret av Mod; 28-04-13 kl 13:57
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
02-08-09, 23:01 #2
Sv: Fluor og børn
Der ligger svaret på hvorfor jeg intet er noget annet enn en fjell-ape! Men tragisk er det...
-
22-05-13, 12:22 #3
Sv: Fluor og børn
http://www.foxnews.com/health/2011/0...#ixzz2TNKnuBsx
Dette er nok et eksempel på hvorfor forbrukerne, spesielt foreldre, må være årvåkne, gjøre sine egne undersøkelser, og forstå at "ekspertene" og regjeringen kan ta feil!!Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
-
22-05-13, 21:08 #4
Sv: Barn svelger tannkrem!
Var hos tannpleier med 14 åringen i dag, og hun ble oppfordret til ikke å skylle munnen sin etter at hun hadde pusset tenner fordi flurtannkremen skulle ligge igjen på tennene. -Jeg bruker ikke fluor, kom det fra min håpefulle, mens mor (som ikke gidder å ta denne diskusjonen med tannhelsepersonell) satt i hjørnet å prøvde å være så usynlig som mulig. Det hjalp lite på det spørrende blikket til dama, så jeg sa kort at hun får ikke fluor fordi jeg har lavt stoffskifte og hun er arvelig belastet. Merkelig nok ble jeg respektert. Hun spurte også om jeg ikke ville at hun skulle pensles med fluor, noe jeg bekrftet. Så da skrev hun det inn i journalen på en såkalt rosa lapp. Jeg følte at våre meninger ble respektert.
Hjalp sikkert at min datter har null hull;-)
-
22-05-13, 21:25 #5
AHA! Det er den svenske Anna Nordström's "forskning" som er nået frem til den tandlægeklinik! Denne forskning forsøger også inspirere tandlæger til at anbefale tandpasta med fire gange større indhold af fluor, end hidtil. Jeg har skrevet om det her: Anna Nordström's dödande, livsfarlig forskning. Tandlæge-tossen fra Göteborg anbefaler endda "metoden" til forøgelse af optag af fluor med 400%
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
22-05-13, 23:33 #6
Ærlig talt så synes jeg det er noe griseri å ikke skylle munnen etter tannpuss her har man børstet vekk belegg, bakterier og matrester...så skal du beholde det der???
Lignende tråder
-
Barn og stoffskifteverdier.....
Av Monja i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 21-11-10, 20:56 -
Vi vil ha barn etterhvert
Av lady90 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 38Siste melding: 24-06-10, 11:39 -
sykdomshistorie til barn på 4 år
Av Merine i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 6Siste melding: 24-06-09, 21:46 -
Info til mor og barn
Av Hansen i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 28-05-09, 11:03 -
Vi ønsker oss barn nr. to
Av Ung mor i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 26-07-05, 14:40
Bokmerker