Side 1 av 21 123456789101112131415161718192021 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 203
    Medlem siden
    Dec 2011
    Sted
    Østlandet
    Alder
    44
    Meldinger
    502

Standard Dagens positive tråden

Skrive dagens positive hendelse, evt ting,..

F.eks: Trenet til tross for dårlig lyst
    Baket brød
    Dro på besøk, selv om jeg hadde tenkt til å avlyse
    Jeg klarte ikke å dusje

Små ting eller store ting, små ting kan være de store for den enkelte og omvendt.

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    58
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Dagens positive tråden

God idé

Ja, jeg har støvsuget måtterne i entreen i dag, og det endda til morgen, efter at jeg havde fulgt min datter i skole. Det sidste betragter jeg nu i øvrigt som en daglig bedrift, men jeg skal spare jer for at berette om det hver dag

Medlem siden
    Dec 2011
    Sted
    Østlandet
    Alder
    44
    Meldinger
    502

Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
    God idé

Ja, jeg har støvsuget måtterne i entreen i dag, og det endda til morgen, efter at jeg havde fulgt min datter i skole. Det sidste betragter jeg nu i øvrigt som en daglig bedrift, men jeg skal spare jer for at berette om det hver dag
    Så flink du har vært! Del det med oss! Kanskje du drysser litt inspirasjon på noen.
    Dagens positive med meg må være at jeg dro på butikken, og fikk kjøpt en utelampe og noe mat.

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    58
    Meldinger
    3,369

Sitat Opprinnelig skrevet av flaggstang Vis post
    Dagens positive med meg må være at jeg dro på butikken, og fikk kjøpt en utelampe og noe mat.
    Flaggstang, det der kræver nu heller ikke så lidt med hensyn til kræfter og overblik

.... I dag VASKEDE jeg måtterne, for jeg var ikke tilfreds med den der støvsugning Og det var efter, jeg havde været til samtale på min forhenværende arbejdsplads. Chefen var ikke hjemme, så jeg måtte nøjes med at snakke med tre andre kompetente mennesker ... Ikke så ringe endda

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    72
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Dagens positive tråden

Hele dagen blev lysere af denne korte filmoplevelse: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=14043
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    61
    Meldinger
    3,120

Første gang jeg har opplevd og ha puls på 120 hele dagen og ikke noe ubehag, kramper eller vondt.
    Har utnytta det til fulle og fått bakt brød, laga to salater, taco til middag, hjemmelaget sitronfromasj + moccakake (alt lavkarbo), og er enda ikke utkjørt

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    60
    Meldinger
    911

Jeg får oppsummere litt av det jeg føler har vært kos og positivt i de siste dagene

Fredag var jeg og spiste middag på brygga, deilig. Det er lenge mellom hver gang jeg orker slike ting. Storkoste meg

Lørdag var jeg helslapp og det ble derfor fyr i peisen, varm kakao og timer foran TV hvor jeg bivånet andre som slet seg ut, mens jeg bare hvilte. Det må være lov.

Søndag orket jeg faktisk å vaske hele leiligheten på en gang. Det tilhører virkelig sjeldenhetene. Det var en helt fantastisk følelse når jeg var ferdig. Hjelpes så sliten jeg var når jeg var ferdig. Tok en lang varm dusj og tilbrakte kvelden horisontalt med unntak av litt matlaging når sulten meldte seg.

I dag har jeg gått til byen i myk og deilig nysnø. Kjøpte meg ei jakke jeg vurderte å kjøpe i fjor, men som jeg syntes var i overkant dyr. Nå har jeg tenkt på den i ett år. Litt annerledes modell i år (finere) og like dyr og nå er den min. Lykkelig Gikk hjem og måkte snø utenfor i en times tid. Snart skal jeg ut å lufte den nye turjakka mi

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    58
    Meldinger
    3,369

Det lyder dejligt, Eirin Og så tre dage i træk

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    60
    Meldinger
    911

Ja det er helt fantastisk Nielsigne Og det har bare fortsatt. Mandag var jeg på laserbehandling av ansikt og hals. Jeg sliter med hyperpigmentering og vil nå prøve dette for å se om det kan hjelpe litt. Det var en påkjenning, men glad jeg er i gang med noe som for meg er et stort tiltak på mange måter. Tirsdag var det ut på shopping igjen og jeg fikk tak på nye tursko på salg, som jeg nå må lufte hver dag . Onsdag var jeg igjen ute og spiste middag og i dag har jeg sannelig shoppet igjen og gått tur. Takknemlig

Medlem siden
    Dec 2011
    Sted
    Østlandet
    Alder
    44
    Meldinger
    502

Så flinke dere er

I dag har jeg tatt ut av oppvaskmaskin, og gått en litentur
    Det var deilig å få lufta seg litt, etter rare hendelser.

Side 1 av 21 123456789101112131415161718192021 Siste

Lignende tråder

1. Positive opplevelser/gravid på liothyronin
    Av Synne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 4
    Siste melding: 08-01-11, 19:30
  2. Dagens lille slanketips
    Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 76
    Siste melding: 29-03-08, 02:06
  3. Svar: 24
    Siste melding: 08-05-07, 11:18