Viser søkeresultater 1 til 10 av 203
Tråd: Dagens positive tråden
-
05-01-12, 02:00 #1
Dagens positive tråden
Skrive dagens positive hendelse, evt ting,..
F.eks: Trenet til tross for dårlig lyst
Baket brød
Dro på besøk, selv om jeg hadde tenkt til å avlyse
Jeg klarte ikke å dusje
Små ting eller store ting, små ting kan være de store for den enkelte og omvendt.
-
05-01-12, 10:34 #2
Sv: Dagens positive tråden
God idé
Ja, jeg har støvsuget måtterne i entreen i dag, og det endda til morgen, efter at jeg havde fulgt min datter i skole. Det sidste betragter jeg nu i øvrigt som en daglig bedrift, men jeg skal spare jer for at berette om det hver dag
-
06-01-12, 02:45 #3
-
06-01-12, 15:21 #4
Flaggstang, det der kræver nu heller ikke så lidt med hensyn til kræfter og overblik
.... I dag VASKEDE jeg måtterne, for jeg var ikke tilfreds med den der støvsugning Og det var efter, jeg havde været til samtale på min forhenværende arbejdsplads. Chefen var ikke hjemme, så jeg måtte nøjes med at snakke med tre andre kompetente mennesker ... Ikke så ringe endda
-
07-01-12, 18:37 #5
Hele dagen blev lysere af denne korte filmoplevelse: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=14043
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
07-01-12, 21:45 #6
Første gang jeg har opplevd og ha puls på 120 hele dagen og ikke noe ubehag, kramper eller vondt.
Har utnytta det til fulle og fått bakt brød, laga to salater, taco til middag, hjemmelaget sitronfromasj + moccakake (alt lavkarbo), og er enda ikke utkjørt
-
09-01-12, 19:00 #7
Jeg får oppsummere litt av det jeg føler har vært kos og positivt i de siste dagene
Fredag var jeg og spiste middag på brygga, deilig. Det er lenge mellom hver gang jeg orker slike ting. Storkoste meg
Lørdag var jeg helslapp og det ble derfor fyr i peisen, varm kakao og timer foran TV hvor jeg bivånet andre som slet seg ut, mens jeg bare hvilte. Det må være lov.
Søndag orket jeg faktisk å vaske hele leiligheten på en gang. Det tilhører virkelig sjeldenhetene. Det var en helt fantastisk følelse når jeg var ferdig. Hjelpes så sliten jeg var når jeg var ferdig. Tok en lang varm dusj og tilbrakte kvelden horisontalt med unntak av litt matlaging når sulten meldte seg.
I dag har jeg gått til byen i myk og deilig nysnø. Kjøpte meg ei jakke jeg vurderte å kjøpe i fjor, men som jeg syntes var i overkant dyr. Nå har jeg tenkt på den i ett år. Litt annerledes modell i år (finere) og like dyr og nå er den min. Lykkelig Gikk hjem og måkte snø utenfor i en times tid. Snart skal jeg ut å lufte den nye turjakka mi
-
09-01-12, 22:13 #8
Det lyder dejligt, Eirin Og så tre dage i træk
-
12-01-12, 21:43 #9
Ja det er helt fantastisk Nielsigne Og det har bare fortsatt. Mandag var jeg på laserbehandling av ansikt og hals. Jeg sliter med hyperpigmentering og vil nå prøve dette for å se om det kan hjelpe litt. Det var en påkjenning, men glad jeg er i gang med noe som for meg er et stort tiltak på mange måter. Tirsdag var det ut på shopping igjen og jeg fikk tak på nye tursko på salg, som jeg nå må lufte hver dag . Onsdag var jeg igjen ute og spiste middag og i dag har jeg sannelig shoppet igjen og gått tur. Takknemlig
-
14-01-12, 05:09 #10
Så flinke dere er
I dag har jeg tatt ut av oppvaskmaskin, og gått en litentur
Det var deilig å få lufta seg litt, etter rare hendelser.
Lignende tråder
-
Positive opplevelser/gravid på liothyronin
Av Synne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 08-01-11, 19:30 -
Dagens lille slanketips
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 29-03-08, 02:06 -
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 11:18
Bokmerker