Viser søkeresultater 1 til 10 av 47
-
13-10-06, 16:13 #1
Hva slags type medisin er Armour?
Hei alle dere
Jeg er helt ny her i forumet, men etter at jeg oppdaget denne siden har jeg knapt gjort annet enn å lese Skjønner plutselig hvor lite jeg har klart å sette meg inn i egen sykdom......Nok om det.
Men nå er spørsmålet mitt; hva slags type medisin er Armour? Hva kan den gjøre kontra Levaxin? Hvorfor har jeg aldri hørt om den? Jeg gremmes over å si det, men jeg er godt utdannet helsepersonell.... Kan ikke finne Armour i felleskatalogen?
-
13-10-06, 16:47 #2
Den finnes ikke i felleslatalogen Så det er ikke rart om du leter deg i hel.
Dette er medisintypen som ble brukt før det syntetiske thyroxinen kom på markedet. Der ser ut at en del pasienter reagerer positivt på denne som ikke har optimal virkning av Levaixin.
Det bestilles på regestreringsfritak. Det selges på apotekene i Norge, men leger er av en eller (for meg) annen ulogisk grunn meget skeptiske til dette. De behandler det som om det skulle være naturmedisin som ikke hadde gjennomgått skikkelig vurdering av det medisinske miljøet. Hvorfor det er slik vet jeg ikke, men tipper det har med de som produserer de syntetiske produktene. Tror vel de har hatt en finger med i spillet ;)
Så vil du forsøke å se om Armour kan hjelpe deg er jeg redd du får en kamp for å få det igjennom hos legen. Her på forumet er det flere som har gått til det skritt å bestile Armour over nettet og medisinert seg selv.
Selv bruker jeg Levaxin, men vurderer å snakke sikkelig med legen om det ikke vil være verdt forsøket. Jeg blir jo ikke bedre akkurat.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
13-10-06, 17:04 #3
Kan noen fortelle meg hva som er virkestoffet i Armour?