Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
    Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Tromsø
    Meldinger
    13

Standard Hei hei...

Helt ny er jeg her og fant forumet etter å ha søkt hytothyreose på nettet.
    Jeg heter Eva og er 47 år. Er gift og har 4 barn, i alderen 28, 24, 22 og minstemor på snart 9..
    Jeg har hatt hypothyreose som er vanskelig å stabilisere i 14 år.
    Jeg er ufør pga dette og andre ledd og muskelsykdom og har også hypertensjon. Jeg er utdannet legesekretær og jobbet inntil år 2000 på Universitessykehuset i Tromsø..
    Jeg er hjemme og driver oppdrett av miniatyrhunder Shih Tzu. Jeg lager også websider for andre og sist men ikke minst er jeg med i styret i Norsk miniatyrhundeklubb (NMK) avdeling nord.
    Ettersom dette er en presentasjonstråd, kommer jeg til å skrive mer om mine plager under annen tråd.
    Ser forøvrig ut til å være et interessant forum
    Har selv et hundeforum som er likedan som dette.

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    utlandet (midlertidig)
    Meldinger
    435

Standard

Hjertelig velkommen til deg rubimor!

Håper du vil trives her på forumet! Her er det mennesker i alle aldersgrupper fra alle kanter av landet.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Koselig, Eva ;)

Som deg har jeg også slitt med hypotyreose og mange andre ting i mange år. Er også veldig glad i hunder, men orker dessverre ikke å ha noen nå. Gleder meg til å høre mer fra deg.

Velkommen
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Tromsø
    Meldinger
    13

Standard Hyper eller Hypo??