Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Ofterbro,andre problemer
-
10-02-12, 16:55 #1
Ofterbro,andre problemer
Er det slik at Dr. Oftebro kun finner ut av om du har stoffskifteproblemer? Og gjelder det hypo også? egen min er i tvil om verdiene. De ligger på grensen.
Mann på 49, Radiojodbehandling juli 2012, Levaxin. Levaksin og Armour fra september.
Da har jeg gjennomført en guttetur med sykkel i Piemonte!
-
10-02-12, 19:56 #2
Sv: Ofterbro,andre problemer
Jeg var hos Oftebro for over 10 år siden, og han gir forsåvidt endel gode råd. Han forventer noe av deg i form av ansvar for egen helse. Han ser prøvesvarene i et litt annet perspektiv enn andre leger vil jeg si. Ulempen er at han er imot behandling med thyroider (skjoldbruskkjertelhormoner av svin), som er den beste behandlingen jeg har fått mot lavt stoffskifte. Jeg har hatt denne sykdommen i over 20 år og har prøvd litt forskjellig.
-
13-02-12, 14:37 #3
Sv: Ofterbro,andre problemer
Jeg var også et par ganger hos Oftebro, men jeg syns det koste mer enn det smakte.
En ting skal han dog ha; han skrev ut B12-ampuller til meg -
at jeg manglet intrinisic factor og derav lå lavt på B12 ble oppdaget via blodprøver rekvirert av Hammerstad (Aker).
Hammerstad tok ingen aksjon på det. Hammerstad avlyste min neste oppsatte avtale på Aker -
begrunnelsen var at jeg sto i kontakt med Oftebro
Det siste jeg leste om ham var at han krever at man deltar på hans dyre kurs om ernæringKevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Kan det skabe problemer?
Av Babe i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 14-03-10, 22:50 -
OPP i vekt - problemer?
Av MizzyCat i forumet MeningsmålingerSvar: 4Siste melding: 16-01-08, 14:24 -
Problemer med øynene
Av Yvette i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 37Siste melding: 29-05-07, 17:14 -
Problemer etter at jeg begynte på levaxin
Av britt i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 18-04-05, 22:09
Bokmerker