Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
-
21-04-06, 18:59 #1
Spörsmål om allergimedisiner
Er det noen som er plaget med pollenallergi eller annen allergi før dere fikk hypotyrosse og som har erfaring i hvordan det har blitt etterpå som før? værre eller kanskje borte Håper jo det jeg da men mener å huske fra det gamle forumet før kræsjet at det sto et sted at det ble værre?
-
21-04-06, 19:23 #2
Merkelig. Dette har jeg ikke tenkt på før. Men jeg har vært veldig plaget med bjørkepollenallergi i maange år. Nysing og rennende øyne. Det var totalt fraværende i fjor vår, og det var første våren med Levaxin. Snodig.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
21-04-06, 20:02 #3
Kanskje min pollenallergi forsvinner også da. Håper på det jeg.
-
22-04-06, 11:06 #4
Hei. Jeg ble allergisk mot "alt ute" og dyr etter att jeg fikk barn, og da hadde jeg hatt høyt stoffskifte i rundt 2,5 år. Etter jeg fikk andre mann har jeg også dratt på meg astma. Fikk lavt stoffskifte ca 4 år før andre mann kom.
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
22-04-06, 20:39 #5
Jeg har blitt mer allergisk etter at jeg fikk levaxin. De allergiske reaksjonene har blitt forsterket ganske mye. Men det var på gang før medisinen også :-)
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
22-04-06, 22:13 #6
Jeg fikk pollenallergi i høst før jeg begynte med Levaxin. Hadde aldri tidligere hatt noen som helst allergi i mitt liv. Håper jeg ikke er like allergisk nå i sommer/høst!
-
22-04-06, 23:18 #7
Hei!
Merker lite til pollenallergi, men de siste par årene har jeg blitt allergisk mot lange telefonsamtaler (!!) Prater jeg litt lenge blir jeg helt tett. Har skiftet til ny tlf. ganske nylig, men det ble ikke noe bedre.- snarere tvert imot.
Har nikkelallergi - noen som vet om det er nikkel i telefoner?
Kira
-
25-04-06, 09:45 #8
Har hatt pollenallergi/allergi fra jeg var baby og har det helt som "vanlig" nå som våren kommer. Merker absolutt ingen forskjell nå som jeg bruker medisiner mot stoffskiftet.
-
25-04-06, 13:28 #9
Økt tendens til allergi henger sammen med binyrebarkproblemer.
-
25-04-06, 18:59 #10
Det hadde jo vært fantasktisk om allergien min hadde forsvunnet pga Levaxin Har plutselig fått hundeallergi... :( Ganske kjedelig, særlig siden foreldrene mine har hund..
Booort, booort duuume aalergiii......Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Spørsmål om CRP-tal
Av Anne Ma i forumet BlodprøverSvar: 11Siste melding: 07-11-11, 10:00 -
Ny med et spørsmål
Av sassi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 12-02-08, 14:19
Bokmerker