Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
08-10-06, 15:16 #1
Jeg vil bare takke alle dere på forumet som ga så mye info og støtte
(jeg skrev nettopp et innlegg, men det ble borte på veien)
Nå nærmer det seg årsdagen for diagnose og oppstart av behandling. Det har vært et tøft år og jeg har flere ganger hatt tanker om verdien av livet slik det var til tider. Men! Det har heldigvis gått oppover og framover dette året.
Jeg ville bare takke alle dere på forumet som ga så mye info og støtte til en uvitende sjel. Hadde det ikke vært for dere så tror jeg at galskapen hadde tatt overhånd.
Den siste tiden har vært så god at jeg faktisk har følt ubehag ved å åpne forumet. Det har blitt så mye sykdom og elendighet i livet at jeg kom til et punkt hvor jeg måtte ta en pause fra hele greia. I pausen har jeg begynt på to kurs - det ene har dere vel allerede gjettet..
I morgen er det nytt legebesøk og det blir spennende å se hvordan det ligger an med disse stoffene i blodet. Jeg håper at min ulydighet (tatt 5 istedetfor 10 mg) har lønnet seg og at FT4 ikke har gått til himmels.
Klemmer og takk til alle.Desember 05: Graves. April 08: Radioaktiv jodbehandling. Nå lavt stoffskifte.
Lignende tråder
-
Legen lurer på hvorfor eg ikke bare kan ta Levaxin som alle andre
Av Unn i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 29Siste melding: 11-11-08, 11:38 -
Vil bare takke alle her inne
Av litaogslita i forumet Om forumet genereltSvar: 0Siste melding: 15-05-07, 18:44 -
Aller først vil jeg takke dere som hjelper andre her inne.
Av Synne i forumet Om forumet genereltSvar: 0Siste melding: 07-04-07, 17:47 -
Julegaver til dere alle!
Av Sonja Midtlien i forumet Jul og NyttårSvar: 2Siste melding: 10-12-06, 13:21
Bokmerker