Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    utlandet (midlertidig)
    Meldinger
    435

Standard Jeg leter nå etter jobb

Sorry for spamminga, men.. noen selvstendig næringsdrivende her? eller noen andre med ansvar for delegering av arbeidskraft?

Har endelig tatt en avgjørelse for livet mitt, jeg skal ut å reise til vinteren! Etters noen år med rastløshet, og ikke minst delvis redusert livskvalitet pga stoffskifteplager, begynner jeg nå å bli bedre, og føler tiden er kommet for å ta reisen jeg alltid har drømt om Har reist altfor lite i mitt liv, og tror det vil gjøre meg godt. Uten å gå i detaljer, så vil den starte til vinteren, og vare ei god stund frem..

Jeg leter nå etter jobb, da jeg delvis mangler midler til å finansiere denne reisa mi. Ã… finne jobb når man er 21 og har begrenset med utdannelse (det vil si, er midt i en utdanning) har vist seg å være vanskeligere enn ventet, hvis man ikke er villig til å arbeide med telefonsalg. Jeg er ganske fleksibel, men telefonsalg er en restriksjon jeg har. Der går min personlige grense =) En annen bakdel er at jeg ikke kan jobbe lenger enn ut 2006. Da reisen starter på nyåret. Ellers er det meste av interesse.

Har noen her noen tips, råd, eller kjenner noen som kan ha bruk for arbeidskraft ut året? Jeg har mye arbeidserfaring, og til tross for litt hypotempo er jeg relativt flink i det jeg foretar meg..

hihi, dette fikk forresten mistenkelig lignende trekk med en annonse, men det er det ikke

baremei Gjest

Standard

Send en mail til alle vikarbyråer du kan finne der du bor.

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    utlandet (midlertidig)
    Meldinger
    435

Standard

Takk takk. Regner med det går i orden snart, er iallfall glad helsa er såpass bra at jeg har LYST til å jobbe. Motivasjonen og livslysta er veldig stor for tida, og det tar jeg som et positivt tegn!!

Lignende tråder

1. Leter desperat etter svar!
    Av Lysglimt i forumet Blodprøver
    Svar: 17
    Siste melding: 14-06-12, 12:15
  2. Sykmeldt fra dag en i ny jobb?
    Av Rosin i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 07-08-10, 18:47
  3. Ikke noe mere jobb for meg..
    Av Carro i forumet Frustrert og lei
    Svar: 5
    Siste melding: 18-01-10, 08:32
  4. hvordan får jeg meg jobb - NÃ…!
    Av Lissa i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.
    Svar: 4
    Siste melding: 26-03-07, 17:49
  5. borte fra jobb?
    Av pling i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifte
    Svar: 6
    Siste melding: 22-11-06, 13:02

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine