Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
    Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    360

Standard borte fra jobb?

Jeg lurer på hvor vanlig det er å være borte fra jobb p.g.a stoffskifte problem, hvor vanlig er det å sykmelde seg, og er det vanlig å være uføre trygdet.

Dette har kanskje vært diskutert før, men jeg er bare litt nysgjerrig.

Selv jobber jeg i 100 prosent stilling, men føler at jeg gjør en utilfredstillende jobb for tida. En utrolig kjip følelse. Spesielt siden jeg er relativt nyutdannet og ønsker å gjøre ting så bra som mulig. Har bedt om å få jobbe bare 80 prosent fra januar av. Skal begynne på medisiner så tenker at ting kanskje kommer til å gå litt bedre da....

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg jobber 100 %. I perioder syns jeg det er vanskelig. Jeg har vært sykemeldt noen ganger. Det har vært deilig på den måten at jeg da var så syk at jeg holdt på å sovne på jobb og den ene gangen gjorde jeg det 4 ganger på en dag. ( var ingen som så det). Nå har ikke jeg en jobb som krever at jeg tenker så mye, men jeg bør helst være effektiv...

Syns det er vanskelig å sykemelde meg. Det hender også at jeg er syk på grunn av sykdommen. Det har blitt ganske mange egenmeldinger også og dette plager meg.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Da er det detta skjema for folk med kroniske sykdommer en kan fylle ut og sende tygdekontoret.

HUSKER FORTSATT IKKE HVA DET HETER, men da betaler trygdekontoret så jobben kan sette inn vikar da den ansatte er syk, uansett hvorfor den ansatte er syk.

Nå forklarer jeg dårligt,men leit litt rundt på forumet, så skal det være her ett sted.

Lykke til!!!!

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Det gikk opp el lite lys for meg når jeg så at Norsk Thyreoideaforbund er tilknyttet FFO, funksjonshemmedes fellesforbund.
    Er vi funskjonshemmet???