Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Kløna meg....
-
09-04-07, 23:38 #1
Kløna meg....
I dag klarte jeg å tryne noe så inn i h.....e utenfor blokka hos svigers.. Kjente at det liksom "revna" i ankelen, siden jeg ikke klarte å stå på benet, så var det bare å bestille taxi og komme seg på oslo legevakt. Etter ca 30-45 minutters venting (og noen txt meldinger til Vibs og Lena..) så ble det endelig min tur i skranken for registrering. Jeg ble tatt i mot av verdens sureste kjerring (som sikkert var yngre enn meg...) og som var mest opptatt av pc skjermen enn stakkars meg med HOVENT ben. Ble registrert og satt i rullestol og fikk beskjed om å vente på røntgen... Etter ca 3.5 time var jeg endelig ferdig, da hadde jeg fått støttebandasje på benet, en skinne som skal settes på når hevelsen er gått ned og krykker ! (herregud å svak jeg er i arma... ) Det var gudskjelov ikke brudd, men en kraftig forstuing og noe strekk av noen sener og jeg fikk i samme slengen "forbud" mot å gå med høye hæler det neste året !!!!!!! Forbudet var mer - bør ikke, så jeg får vel forholde meg til det fremover.
Denne uken som kommer er jeg sykemeldt med beskjed om å holde benet høyt og slappe av - slappe av, herregud å vondt dette gjør, tenk å si noe sånt...?, godt jeg har smertestillende selv for jeg fikk selvfølgelig ikke noe på legevakta...
Om noen dager skal jeg sette på meg skinna på benet og den må jeg gå med de neste 5-6 ukene :( og helst med joggesko på benet som er vondt. Dette vil si at jeg ikke får lov til å trene vann aerobiq de neste 5-6 ukene heller, det er neste værre, det er det som holder ryggproblemene mine i sjakk, men jeg får prøve å humpe rundt med krykkene så godt jeg kan.
Ikke får jeg reist til trondheim til helgen heller, ikke noe særlig å være på en konferanse i to dager, når benet må holdes høyt hele tiden. Håper jeg får igjen pengene for flybilletten av SAS, jeg har jo sykemelding....
-
10-04-07, 22:54 #2
Stakkars deg så uheldig du har vært.
Sender deg en stor trøsteklem fra meg.
-
10-04-07, 23:40 #3
Stakkars deg, Leya.
God bedring"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
12-04-07, 11:31 #4
Takk for det !
Jeg kan ikke anbefale sko med hæler i kombinasjon med snø... Kommer nok til å tenke meg godt om før jeg tar den kombinasjonen igjen....
Bokmerker