Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
02-09-05, 16:51 #1
Når jeg nå har fått vite at jeg har lavt stoffskifte...
Når jeg nå har fått vite at jeg har lavt stoffskifte, får det meg til å undres over om det kan være årsaken til en del av de plager jeg har hatt tidligere. Men de første startet jo for veldig lenge siden da. Kanskje 15 år siden. Regner med at de sjekket stoffskiftet den gangen også, uten at jeg vet det sikkert.
Men ihvertfall så har jeg hatt symptomer de siste årene som jeg ikke har funnet forklaring på. Mye håravfall som jeg ikke forsto noe av. Strevde i flere år med å bli gravid, men med hormonhjelp lyktes det endelig. Kraftige menstruasjoner. Lett for å fryse. Stort søvnbehov.
Jeg skal til lege neste uke. Er det noe vits i å nevne disse tankene for ham? Leger går jo veldig ofte etter boka og liker ikke at man begynner å forske på ting selv...
Tenkte kanskje jeg kunne be om utsrift av de siste blodprøvene jeg har tatt, kanskje også noen av de litt eldre. Hvis de i det heletatt er tatt slike prøver da. Er det noen som vet om det er vanlig å ta stoffskifteprøver i forbindelse med graviditet eller ved behandling for infertilitet?
Dette ble visst litt mye på en gang, men jeg har så mange spørsmål som svirrer rundt i hodet på en gang at jeg ikke vet helt hvor jeg skal begynne. Håper noen tar seg tid til å svare på ihvertfall noe av det.
Hilsen lillyFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
05-09-05, 17:24 #2
Ja, ja og ja.
Og mange blir til og med sinte fordi det går opp for dem at de gikk syke i mange år og at det ikke ble gjort noe med det.
Bokmerker