Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
09-09-12, 16:18 #1
Hvorfor er skjoldbruskkirtlen ikke værd at redde?
Flere og flere her på forummet, og på andre netsteder fortæller om, at deres læger presser på at snart alle sygdomme relaterede til skjoldbruskkirtlen skal behandles med operation!
Hvis "hovedpine-læger" gjorde det samme - ville snart alle "hovedpine-patienter" i verden få deres hoveder opereret bort!
Hvorfor mon mener lægerne, at skjoldbruskkirtlen er ikke værd at bevare for enhver pris?
Er skjoldbruskkirtlen mindre værd for helbredet end andre hormonkirtler?
Der er flere hormonkirtler i menneskekroppen: hypothalamus, pineal, hypofyse, biskjoldbruskkirtler, skjoldbruskkirtel, thymus, binyrer, bugspytskirtel, æggestokke, tekstikler.
Hvorfor opereres de andre kirtler bort kun i tilfælde af kræft, mens snart alle sygdomme relateret til skjoldbruskkirtlen vil lægerne gerne "behandle" med at skære skjoldbruskkirtlen ud af kroppen på de syge?
Hvorfor er skjoldbruskkirtlen - iflg. læger - den mindst vigtige hormonkirtel i hele kroppen?
Hvorfor er "skjoldbruskkirtel-patienter" de mindst vigtige af alle endokrine patiengrupper?
Hvad har din læge sagt til dig, for at begrunde beslutningen om at din skjoldbruskkirtel skulle opereres bort (spørgsmål gælder ikke folk med kræft) ?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hvorfor får man hypothyreose når man ikke har antistoffer ?
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 28-03-12, 10:48 -
Hvorfor T3 er viktig og TSH ikke er det
Av Vigdis i forumet Vitenskap på YoutubeSvar: 6Siste melding: 28-03-12, 09:57 -
Hvorfor er TSH ikke viktig...
Av Vigdis i forumet TSHSvar: 0Siste melding: 26-03-12, 08:28 -
Hvorfor virker ikke thyroxin?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 18-04-08, 23:03 -
hvorfor har jeg ikke hatt det sånn som nå når jeg var lav?
Av Lissa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 13Siste melding: 23-06-07, 23:30
Bokmerker