Viser søkeresultater 1 til 7 av 7

Tråd: Grått hår ?

Medlem siden
    Jul 2006
    Meldinger
    30

Standard Grått hår ?

Spennende stoff....

Lurte på om denne linken kanskje kan relateres til dere som er her. Er det mange av dere som fikk grå hår før 30 ? Eller andre i familien ?

http://allthyroid.org/news/archive/one_gray_hair.html

og

http://allthyroid.org/news/archive/bkgr ... yhair.html

S

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Var gråhåret som 20 åring, og det er 15 år siden. Elsker gilde farger til håret!!!!

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg har ikke oppdaget noe enda, jeg er 36 år.

Medlem siden
    Jul 2006
    Meldinger
    30

Standard Grått hår

Og når jeg tenker meg om har min far fortalt meg at min mor fikk grått hår tidlig i 20-årene. Jeg kan ikke spørre henne selv iom at hun døde for 20 år siden av en uforklarig sykdom i hodet/øret. Hun fikk en infeksjon av en type man ikke kunne forklare og lignet ikke på noe de tidligere hadde sett. Resultatet ble at hele hodet nærmest ble spist opp innenifra.

I ettertid har jeg tenkt at jeg tror ikke det nødvendig vis hadde noe med øret eller hodet å gjøre men at det kanskje var noe som sirkulerte i henne. Noe feil, kanskje med stoffskiftet (hvem vet) som manifesterte seg til øret for jeg vet at når man har gått lenge med stoffskifte problemer kan dette føre til sopp av ulike typer (bl.a. i øregangen).

Jeg selv får feks soppinfeksjon i øret når jeg er som dårligst.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Ei lita øy på vestlandet
    Meldinger
    84

Standard

Interresant lesning!

Jeg fikk mine føste gråe hår i en alder av 25 (fikk diag høyt st.skifte da jeg var 35) og min mor ble også nokså tidlig grå. (men husker ikke helt hvor tidlig)

Moren til min mann fikk også tidlig grått hår, og hun hadde for lavt stoffskifte.....
    Hypertyreose høsten 2003. "Alle gode ting er tre" ;) Storebror 91, lillebror 03 og bittelillesøster 05

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

jeg fikk hypothyreosen når jeg var 23 år, mine første grå hår fikk jeg nesten nøyaktig samtidig med min 30 års dag...
    1 mnd senere fikk jeg mitt andre barn.det var denne graviditeten som utløste de enorme svingningene i stoffskiftet jeg har nå...

jeg har imidlertid ikke fått fler... jeg har 2 helt sølvgrå hår i luggen, thats it

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    52
    Meldinger
    2,689

Standard

Jeg hadde ingen grå hår før jeg ble 30 Nå har jeg 1 ;)
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn