Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Tråd: Fluor i mad
-
04-07-09, 23:52 #1
Fluor i mad
Jeg ved ikke, hvilken planet jeg kommer fra, og hvordan det kan gå til, at jeg kan være SÅ dum, at det er ikke faldet mig ind.... at tandlæger og politikere, selvfølgelig ikke ophører med deres dødbringende samarbejde, og selv nu, når kviksølv amalgam er ved at blive afsløret som helbredsskadelig - fortsætter disse to lobby`er med at forgifte os. Denne gang med fluor tilsat bordsalt, industrisalt til fremstilling af fødevarer, mælk dvs. nok også andre mælkeprodukter, der fremstilles af mælk og endeligt - som tilsætning i drikkevandet i vandværkerne og kildevandet tappet på flasker.
Jeg ved (endnu) ikke, om der er planer om fluor-tilsætning i fødevarer i Danmark og i resten af Skandinavien. Det må jeg se at få opklaret efterhånden... Men...
... jeg ved dog, at jeg har spist mine sidste godbider, der kommer fra Schweiz, Tyskland, Frankrige og UK! Aldrig mere skal jeg købe tysk, fransk eller engelsk pålæg, mælkeprodukter eller andet, man kan stoppe i munden når man skal spise.
Jeg er også færdig med at købe frugt og grønt fra lande hvor afgrøderne vandes med fluoriseret vand i landbruget.... Jeg vil holde mig til danske og svenske landbrugsvarer, også selv om jeg skal undværre "friske" æbler midt om vinteren. Når mine forfædre kunne undværre "friske" frugt udenfor sæsonen - kan jeg også.... Hellere det, end hel masse fluor i tilgift.
Fluor tilsættes MÆLK i følgende lande: UK, Thailand (!), Russland, Chile, Peru og Bulgarien. Om der er flere, vil tiden vise...
Fluor tilsættes SALT i følgende lande: Schweiz, Frankrig, Tyskland, Columbia, Costa Rica. Flere tilføjes, hvis jeg finder ud af det...
Fluor tilsættes VAND i følgende lande: engelsktalende lande: USA, Canada, Irland, Storbritannien (undt. Nordirland og Scotland), Australien. Så e øvrige: Argentina, Brasilien, Chile, Columbia, Hong Kong, Israel, Korea, Malaysia, New Zealand, Filippinerne, Singapore, Spanien, og Vietnam.
Naturligt forekommende fluor i VANDET i følgende lande: Argentina, Frankrig, Gabon, Libyen, Mexico, Senegal, Sri Lanka, Tanzania, USA, Zimbabwe, Indien og Kina.
På det europæiske kontinent har Finland, Tyskland, Holland, Sverige og Schweiz ophørt med at tilsætte fluor til drikkevandet, selv om Tyskland og Schweiz tilsætter nu fluor til salt.... i stedet.
En af de største producenter af flaskevand, der før var fluor-frit - den franske DANONE, der også forsyner det meste af verden med mælkeprodukter.... med og uden fluor, sikkert... ja, der er nu også begyndt at tilsætte fluor til flaskevandet, fordi "tandlægerne var bekymret for, at flere og flere drak fluorfrit vand, når salget af FLASKEVAND steg, og folk ikke længere drak så meget postevand (tilsat selvfølgelig fluor) som de gjorde før..." Sådan!
Det ser ud til, at det kan gå hen og blive rimelig omfattende at finde ud af, hvilket land tilsætter fluor til hvad osv. Men det finder vi ud af... helt sikkert.
Ovenstående skrækscenario er hentet på Wikipedia.
Fortsættelse godt nok følger, men der er intet til hinder for, at man selv prøver at søge videre. Det er faktisk vigtigere end hidtil antaget....
Med alle disse "sundhedsapostle" i pressen og andre medier, der hver eneste dag fortæller os hvad vi bør og ikke bør.... Og så den anden side, hvor vi intetanende indtager det rene gift, der før eller siden vil gøre det af med vores skjoldbruskkirtel og påføre os sygdomme, uden helbredelsesmulighed....
Om netop fluor og skjoldbruskkirtel kan læses HER og HER!
Om fluor i vand skriver Kommunal Teknikk 9/2007, side 31, følgende: "Innholdet av fluorid i brønner, og da spesielt dype borebrønner, kan være høyt. I små mengder forebygger fluorid hull i tennene, mens større mengder kan skade tenner og beinbygning, og da spesielt hos småbarn. Er fluoridinnholdet i drikkevannet over 0,5 mg/l bør man ikke bruke fluortannkrem, og er det over 1,5 mg/l vil mange barn få hvite tannflekker (fluoridose = fluorforgiftning/red.), og ved enda større konsentrasjoner vil man kunne få skade på skjelettet."• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hvordan kom myten om "det gode fluor"?
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 1Siste melding: 22-02-13, 13:52 -
Fluor, skjoldkjertel og lavt stoffskifte
Av i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 5Siste melding: 04-07-09, 23:36 -
Fluor
Av Ada i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 29Siste melding: 21-03-09, 02:15 -
Stofskiftesyge bør stærkt advares mod Fluor og andre "Halogener"
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 26Siste melding: 10-03-09, 16:37
Bokmerker