Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Overdoseret???
-
06-02-10, 11:32 #1
Overdoseret???
Jeg har talt med en person, der fik besked af sin endokrinolog på et stort hospital om at reducere medicindosis, fordi hun er "overdoseret". Hun går pt på Eltroxin 100 mcg/dag og har fået ordre på at reducere til 75 mcg/dag fra på mandag.
Baggrunden for denne beslutning er følgende:
TSH: 0,05
Frit T4: 11,3
Frit T3: 2,8
Overdoseret???
Overdoseret???
Overdoseret???• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
06-02-10, 23:07 #2
Sv: Overdoseret???
Altså - hva mener dere !
Det går ikke an at vi finner oss i at vår sykdomsgruppe behandles slik !
Ett sted kan hun vel klage ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
06-02-10, 23:41 #3
Det er bl.a. ut fra dette jeg seriøst mener at vi på en eller annen måte må få innflytelse på hva de lærer i studiet sitt.
Dette er alvorlig, for vi blir skikkelig syke , men tror likevel at så lenge ""regimet"" er som det er, kommer vi ikke fram med klager.....Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
-
07-02-10, 01:30 #4
Hun orker ingenting mere. En taxa henter hende hver morgen til aktivering for sygedagpengene og om 3 uger er der sygedagpengestop, da de 52 uger er slut. Derefter skal hun på socialhjælp, og da kommunen vil have refusion fra staten, skal hun i straksaktivering, uagtet at hun hverken kan stå, sidde eller gå, eller tænke... men af sted skal hun, for ellers cuttes socialhjælpen. Hendes mand er rejst for ½ år siden. Hun kan heller ikke ignorere lægens ordre da også dette vil udløse stop for socialhjælpen. Hun har i forvejen mistet sin bolig og derfor har de anbragt hendes barn i plejefamilie, fordi de kunne ikke hjælpe til en billigere bolig, da den gamle var "for dyr" efter at manden flyttede, blev der sagt. Hun bor nu i en campingvogn i baghaven hos sin søster. Hun får dog lov til at sove i huset når der er frostgrader udenfor. Jeg tror ikke hun orker noget som helst og da slet ikke klage, da dette vil blive opfattet som "vægring af behandling". Hendes medicinering har aldrig været effektiv nok, og efter reduceringen bliver det sikkert endnu værre.
Sådan går det når man er overladt i hænderne på analfabet-læger!
Off topic: I skal være meget opmærksomme på, nordmænd, hvad og hvem I stemmer på, hvis tanken er at kopiere de danske "velfærds-modeller". Er I ikke obs på disse ting, kommer I alle til at græde bitre tårer når det er for sent! Alle danske velfærdssystemer er gennem de sidste 9 år blevet tilpasset de amerikanske, som for det danske borgerlige styre er det mest stræbeværdige. Vores egen statsminister har endda opstillet punkter for vores egen "danske drøm", alt imens økonomien ramler ned om ørerne på den almindelige dansker.... Danmark er nu den mest amerikaniserede stat i Europa. Der er ikke meget "nordisk" over Danmark mere... Off topic slut.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
07-02-10, 10:24 #5
Det høres forferdelig ut Anisa !
I Norge påvirkes ikke sosialhjelp av at man innklager avgjørelser til vurdering av høyere myndighet. (antar jeg.....)
Klagere får faktisk medhold i 60% av de saker som blir overklaget.
Hvis ikke klage til fylkesmannen når frem, kan man overklage til sivilombudsmannen, som er en siste instans får eventuelle sivilrettslige prosesser.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Bokmerker