Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Tråd: 1 mnd på Levaxin
-
29-05-15, 20:14 #1
1 mnd på Levaxin
Hei.
For 3 år siden skrev jeg her inne om at legen mente jeg hadde høyt stoffskifte etter fødsel. Jeg var sykt dårlig, fungerte ikke i det hele tatt og kom ikke ut av senga hver dag. Noen skrev den gangen om at deikke trodde jeg hadde høyt stoffskifte, men at legen ikke skjønte prøvesvarene når det egentlig var lavt.
Jeg ble den gang aldri satt på medisiner. Psykisk psykisk psykisk har jeg fått høre alle de gangene jeg har klaget over null energi, svimmelhet, skjelvinger og stort sett dårlig form. Jeg orket ikke bytte lege engang, så tiltaksløs kan man bli. Men for halvannnen måned siden gjorde jeg det endelig og gjett hva, stoffskifte mitt er lavt! Har gått på 25mikrogram levaxin siden.. Vil ikke si at formen er topp, men kanskje jeg merker litt bedring i forhold til tretthet. Svimmelheten er der like fullt, og jeg skelver innvendig og føler jeg skal besvime hvis dagene blir for krevende, men håper og tror det retter seg etterhvert. Jeg måtte neste gråte når jeg leste de gamle innleggene mine, jeg var så desperat etter svar og dere svarte meg. Tusen takk for det!
-
29-05-15, 21:15 #2
Sv: 1 mnd på Levaxin
Hei - trist å se deg tilbake, men bra at du nå er i behandling iallfall.
Får du oppfølging også? 25µg levaxin er som regel bare en introdose og skal vanligvis - dersom man er sikker på diagnosen - skal retestes og sannsynligvis opp igjen etter 2-6 uker.
I verste fall kan en mikrodose - dersom man blir stående på det - senke egenproduksjonen og man faller tilbake og føler seg dårligere igjen.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Bokmerker