Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
    Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    61
    Meldinger
    14

Standard Diagnosen Hashimoto og lavt stofskifte i starten 2010

Hej alle.

Jeg har virkelig brug for noget kvalificeret hjælp.

Jeg er ny patient dec. 2009. Fik konstateret følgende tal

TSH 83
    t3 og t4 over 15
    tpo over 2000

Blev sat i eltroxin. Tog dem i 6 døgn, med voldsomme bivirkninger til følge. Fandt ud af at der var problemer, skiftede til Euthyrox ca. 5. januar. Fik det straks meget bedre og har kun haft det opadgående indtil for nogle uger siden.
    Jeg fik taget bloprøver ved 100 mkg. eu. og den sagde tsh 1,77 jeg havde selv øget til 125 mkg og har ligget på det i adskillige uger med godt velbefindende.

Pludselig bemærker jeg at jeg daler lidt i energi, får lettere muskelsvaghed. Dette tænker jeg bare er nogle af de såkaldte dårlige dage.
    Sidste uge bliver det hele værre og værre for til sidst at ende i kaos i lørdags.

Symptoner:
    Meget meget muskelsvag
    ondt i fødderne
    sveder voldsomt
    har svært ved at rumme flere ting
    spiser hele tiden (hvilket ikke er normalt for mig)
    dårlig søvn
    underlig afføringsmønster
    smerter i hele kroppen
    rysten
    kløe

Jeg tænkte at jeg nok var overdoseret. Springer helt søndag over og starter mandag med 50 mkg. Tirsdag 75 mkg. og har det egentlig lidt bedre. Var til læge tirsdag som hiver sig i håret og siger at jeg skal prøve at regulere medicin. Onsdag begynder jeg at få det dårligere igen. I nat svært ved at sove. Her til morgen skidt tilpas igen. Muskelstivhed, hovedpine, kløe, hjertebanken.

Når jeg læser alle jeres gode og lærerige tråde, bliver jeg nu i tvivl om jeg er overdoseret eller underdoseret. Jeg har ikke den store erfaring med denne sygdom, da jeg jo er ny. Sidder nu her og spekulerer på om jeg skal sætte dosen op eller ned.

Er der nogen der kan give mig et godt råd???

Jeg er frustreret over at lægen ikke ved mere om sygdommen. Har en generel holdning til at den lille pille bare klare det hele og jeg jo må prøve mig frem....
    Det vil jeg også gerne, men jeg ved bare ikke hvad det er jeg skal prøve....

Jeg kan heller ikke forstå at det kan svinge så meget, fra at have det rigtig godt til lige pludselig at befinde sig i helvede.

På forhånd tusinde tak.
    Kh. Hope

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    80
    Meldinger
    490

Standard Sv: Diagnosen Hashimoto og lavt stofskifte i starten 2010

Tja - det er jo samme vise......
    Det er dessverre mange som opplever uvitenhet hos de som jo har sin gode lønn for å vite - og bruke sin viten til å hjelpe oss.
    For viten finnes, den skal bare aksepteres......

Min er faring er at man kan regulere opp og ned med noe som ikke virker tilfredsstillende, og resultatet blir bare forvirrende.
    Et av de sikreste symptomer er nettopp på overdosering : Hvis du ikke opplever forhøyet hvilepuls, hjerteklapp eller annen hjerteuro, er du ikke overdosert.

Selve virkestoffet i de to tabletter du har prøvd er jo det samme - man får kun T4.
    Det kan være du skal prøve et Tyroid istedenfor ?
    Det ble iallfall min redning ut av meget store, vedvarende problemer.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    61
    Meldinger
    14

Hej Finn

Tak for din deltagelse. Mit problem er at jeg er forvirret over de mange måder man kan måle på: t3, t4, tsh osv. Jeg har ikke lært sammenhængen endnu og kan ikke gennemskue hvordan eet middel kan regulerer tilfredsstillende på alle tal.

Når du snakker hvilepuls kan jeg fortælle at jeg oplever, når jeg ligger mig til at sove, at jeg kan mærke mit hjerte meget kraftigt. Jeg oplever det også nogle gange i hverdagen. Så jeg forstår at du mener at jeg er overdoseret....???
    Det er også det jeg selv hælder mest til.
    Hvordan er jeres erfaringer med, hvor lang tid der går før man når til noget der er statisk. Jeg tænker på hvor lang tid skal man regne, når man ændre, før man har et billede af den faktiske tilstand?

Ha en god dag.
    Kh. Hope

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    72
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Diagnosen Hashimoto og lavt stofskifte i starten 2010

Hej Hope

Du bliver nødt til at skaffe resultater på alle blodprøver, der er blevet taget siden dag 1. Når du skriver "t3 og t4 over 15", er det vigtigt at vide om det er TOTAL T4 eller Frit T4. T3 over 15 kan næsten kun være Total.

Dine symptomer tyder på at din binyrebark er ved at opgive ævred, enten pga. kompensation for thyreoidea over (for) lang tid, eller (ikke usandsynligt), at du danner antistoffer mod din binyrebark. Det er "normalt" at har man først en autoimmun kirtelsygdom, kan man udvikle andre. Det er værd at undersøge. Prøven hedder Binyrebark IgG med rekv.nr.: 462 Binyrebark: Antistof (IgG). Dette forholdsvis hurtigt skifte i din tilstand er grund nok til at tjekke for binyrebark-antistoffer, mener jeg (og flere).

Hvis din læge slår sig i tøjlerne og henviser til at prøven tages kun ved mistanke om Addisons, forklarer du ham/hende, at det er billigt sluppet hvis det bliver afkræftet, og endnu billigere sluppet, hvis det skulle opdage begyndende binyrebarkinsufficiens (dine symptomer tyder på). Lægerne er generelt ikke så vidende om alt der ligger "under" Addisons og derfor kan de selvfølgelig ikke finde, hvad de ikke leder efter. Det må du så gøre. Det er vigtigt.

"Glubende hunger" kan være udtryk for alt for lavt kortisol (binyrerne) og at din næringsoptagelse fra tarmen er så meget nede, at kroppen "skriger" på mikronutrienter, selv om du spiser meget og mere end nok. Det kan medføre B12-mangel, og det kan også skade den tredje del af kroppens T3-syntese, der foregår kun i tarmen, under forudsætning af at den fungerer ordentligt (mikroflora), er det vigtigt simpelt hen at "teste" sig frem til din tarmtilstand og det gør du ved indføre følgende begrænsninger i 3-4 uger:

1. 0 sukker
    2. 0 kunstige sødestoffer
    3. 0 gluten (hvedemel, rug/hvede blandinger, andre)
    4. 0 hurtige kulhydrater (ris, kartofler o.l.)
    5. 0 hirse
    6. 0 lavkalorie kost
    7. 0 fedtfattigt
    8. 0 lavkalorie/fedtfattige, sødede mælkeprodukter

Du anbefales spise 3-4 måltider dagligt sammensat af ca. 1/3 del dampet blandet grønt, 1/3 protein (kogt, stegt, grillet - fisk, fjerkræ, kød, æg) og 1/3 del fedt - smør, kokosolie, olivenolie - varmt, koldt, whatever.... Der er et frit slag med alle fødevarer der er glutenfrie og med langsomme kulhydrater + på krydderihylden og med hensyn til fedt - hellere lidt for meget end for lidt, uanset at det lyder "helt forkert". Det vil du opdage det ikke er... når din glubende hunger forsvinder sporløst igen.

Supplerende syrnede mælkeprodukter (probiotika), der er fuldfede, U-homogeniserede. Og det skader heller ikke, hvis du også blander mælkesyregærede grøntsager/safter m.v. i din daglige kost. Sidst men ikke mindst: 1000 mg C-vitamin 2 gange dagligt, til måltiderne og lakrisrod-the 3-4 gange om dagen.

Efter 3-4 uger vil du kunne konstatere hvad er op og hvad er ned på din fordøjelse og på dine binyrer, idet ovenstående anvisninger plejer teste begge dele tillige med at lægge en effektiv dæmper kroppens antistoffer, rettet mod egne kirtler/organer. Skulle det vise sig (hvilket jeg er ret sikker på), at du får det meget bedre, er det ikke sikkert, at du selv vil gå tilbage til det gamle kosthold.

Denne "anvisning" er ikke for sjov. Det er dybt alvorligt ment og ulejligheden/besvær kan i den grad betale sig, selv om det ellers føles omstændeligt.

Prøv evt. læse tråden Syg skjoldbruskkirtel = syge binyrer! og Trijodthyronin T3 og kosthold, hvor der er beskrevet lidt om forebyggelse af tarm/kostbetinget hormonproblem.

Sitat Opprinnelig skrevet av Hope Vis post
    Mit problem er at jeg er forvirret over de mange måder man kan måle på: t3, t4, tsh osv. Jeg har ikke lært sammenhængen endnu og kan ikke gennemskue hvordan eet middel kan regulerer tilfredsstillende på alle tal.
    Vi må hellere vente med denne bekymring, til vi ved hvilke prøver var taget på dig, og hvad var resultaterne. Håber at du kan fremskaffe kopier af alle dine blodprøver, der var udtaget op til diagnose og efter (når og hvis) og så kan vi tage det derfra.

Rigtig god bedring Hope
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    61
    Meldinger
    14

Hej Anisa.

Tusinde tak for din redegørelse. Jeg bliver lige nødt til at nævne at efter jeg har sat dosis ned er min appetit blevet normal igen. Så jeg håber virkelig at det var fordi jeg var overdoseret.
    Men din kostplan lyder som om det var værd at prøve.

Det der er tilbage nu er stadig alle de nedennævnte symptoner.

Iflg. min læge er disse tal aldrig blevet taget på mig før nu her i dec. md. trods store problemer i mange år........ Det er en reservelæge jeg har lige pt.

Så jeg har kun læst de tal jer her har nævnt og jeg kender ikke forskellen i frit og total som du omtaler. Der erblevet taget 3 blodprøver siden dec. først tsh, t3 og t4 dernæst tpo. Efter medicinering så tsh.

Mener du at der kan læses noget ud fra andre blodprøver i tidens løb, der ikke handler om stofskifte? eller hvordan skal jeg forstå din efterlysning af blodprøvesvar tiden igennem? Lidt forvirret lige nu.....

Kh. Hope

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    72
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Diagnosen Hashimoto og lavt stofskifte i starten 2010

Iflg. min læge er disse tal aldrig blevet taget på mig før nu her i dec. md. trods store problemer i mange år.
    Det har jeg regnet med, efter at have læst dit indlæg: det må have været undervejs gennem længere tid. Derfor er "binyre-kost-forsøget" så vigtigt at vove sig ud i. Man kan kun blive bedre af det. Det er ikke tit, man hører om overdosering der giver glubende appetit, så det ville jeg nok ikke afskrive endnu, hvis jeg var dig.

Så jeg har kun læst de tal jer her har nævnt og jeg kender ikke forskellen i frit og total som du omtaler. Der er blevet taget 3 blodprøver siden dec. først tsh, t3 og t4 dernæst tpo. Efter medicinering så tsh.

Mener du at der kan læses noget ud fra andre blodprøver i tidens løb, der ikke handler om stofskifte? eller hvordan skal jeg forstå din efterlysning af blodprøvesvar tiden igennem?
    Ja tak, alt hvad du kan opdrive i din lægejournal, tilbage til Adam og Eva, hvis muligt. Der er nemlig mange forskellige sekundære tilstande, der varsler sygdommen længe før den kommer i udbrud og man kan læses sig til en masse fra gamle tal, ellers taget i andre anledninger. Det er virkelig noget der kan bruges, så det det ikke bliver tidsspilde at hente dem hjem.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    61
    Meldinger
    14

Tak igen.

Jeg tænkte den binyrebark prøve du snakker om, er det een jeg skal bestille hos lægen eller kan man selv....??

Jeg står som så mange andre med denne sygdom og har oplevet gennem mange år hævede øjenbryn hos lægen osv., så selvom jeg lige pt. har en forstående læge, er jeg nok lidt skadet mht. at kræve endnu. Jeg øver mig....

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    80
    Meldinger
    490

Jo, bare litt om blodprøvene.
    T4- T3 (Tx) opptrer i mange former. Man skal holde tungen rett i munnen.....
    Den syntetiske medisin er jo T4. Det består av to sammenbundne tyrosinproteiner + 4stk jodatomer.
    All T4 er produsert av kjertlen og er ca.75% av det en frisk kjertel produserer.
    Når T4 kommer ut i kroppen (enten det er fra kjertlen eller fra tarmene), binder det seg til et protein i blodet. Bindingen fungerer som et lager.
    Etter 2-3 uker i binding blir en liten fraksjon (0,003%) frie fra sin binding.
    Dermed oppstår betegnelsen "fritt T4" - altså i motsetning til "total T4".
    Det er kun fra denne lille fraksjon kroppens stoffskiftehormoner kommer fra, så fritt T4 regnes til å være et mål for stoffskiftet (selv om det i virkeligheten ikke er det)

Man har samme betegnelser for T3 - de andre har man ikke prøver for.

T4 er jo ikke et stoffskiftehormon.
    Det skal omdannes til T3 av en prosess i leveren først, og det er fritt T3 som er stoffskiftehormonet.
    Noen kaller det et pro-hormon.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    61
    Meldinger
    14

Standard Opdatering (2017)

Jeg er i chock. Jeg er blevet paranoid på 10 minutter. Jeg er blevet fuldstændig i vilrede hvad der er op og ned i denne verden. Jeg har brug for sparring her. Sagen er den at jeg blev diagnostigseret med Hashimoto og lavt stofskifte i start 2010.

Startede på Eltroxin som jeg absolut ikke kunne tåle, kom på Euthyrox som jeg heller ikke fungerede på. Blev henvist til endokrinolog, som jeg har gået hos indtil d.d. Han startede mig op på Levaxin som jeg i og for sig har fungeret udmærket på, men alligevel haft en følelse af at kunne få det bedre. Jeg har været fejldiagnostisere igennem mange mange år inden da, så jeg var temmelig langt ude da det endelig blev opdaget med en TSH på 83 og TPo mere end 3000.

De vundne vægtmæssige kilo i den periode har jeg aldrig helt kunne komme af med, og jeg oplevede mere og mere at jeg havde meget hjertebanken om natten. Kunne vågne op med så meget banken at jeg måtte stå op og vente til det var overstået igen. Lærte at leve med det men det var ubehageligt.

Februar 2016 henvender jeg mig til endo med disse gener og vi bliver enige om at prøve en kombi behandling. Jeg får Liothyronin. Får et skema med hjem hvor jeg skal starte langsomt op 2,5 mkg. Til morgen i x antal dage, øge til 2,5 aften i x antal dage osv. Indtil jeg rammer 5 morgen og 5 aften. Jeg får at vide at hvis jeg får det dårligt skal jeg gå tilbage til tidligere dosis. Jeg får en ny tid til kontrol.

Jeg starter ufortrødent op og mærker meget hurtigt at min hjertebanken om natten forsvinder. Det var en hel lettelse. Jeg øger helt op til 5 morgen og 5 aften. Møder op til kontrol og alt virker fint og vi bliver enige om at det er det. Jeg får tilskud osv. Alt er ok. Dog taber jeg intet i vægt, nærmest tværtimod. Jeg får endnu sværere ved at styre vægten. Jeg vil gerne tabe 7-10 kg.

Pludselig begynder jeg at få det dårligt igen. Jeg mister muskel styrke, bliver enormt træt, og en følelse af at jeg har overtryk i mit hoved. Jeg henvender mig via klinikkens hjemmeside for at få hjælp, skriver at jeg gerne vil have en tid, men får intet svar. Dette gentager sig i en uendelighed.

Jeg ender med at skrive dertil, trods det at det ikke er velset. Til sidst ringer jeg. Jeg får en tid 1,5 md. Ud i tiden med den besked at de kan ikke tage flere patienter ind. Jeg har det så dårligt på dette tidspunkt at jeg næsten ikke kan være i kroppen, og trods jeg har stoppet Liothyronin behandlingen finder jeg ikke den store bedring.

Jeg prøver at forklare at det er temmelig akut det her, jeg begynder faktisk at græde, da jeg ikke kunne overskue 1,5 md. Men nej desværre du kan tage denne tid eller lade være. Jeg tager imod og må så samle alt mit eget overskud til at prøve at få styr på dette. Jeg bestiller tid hos egen læge og søger hjælp der, men får at vide at hun ikke kan hjælpe mig for hun har ikke forstand på denne sygdom og ved ikke hvad hun skal gøre når jeg ikke kan tåle Eltroxin eller Euthyrox.

Jeg resignere og går hjem og begynder at skrive dagbog om medicin indtag og tilstand, så jeg håber jeg nogenlunde kan få et overblik selv. Det går ikke så godt, jeg svinger meget op og ned i medicin i mit desperate forsøg på at finde rette dosis. Mit velbefindende svinger lige så voldsomt. Jeg får dog taget nogle blodprøver fra egen læge, så jeg selv kan følge med. På et tidspunkt kan jeg se at frit T3 er for langt væk fra det anbefalede så jeg vælger at prøve at tilføre Liothyronin 2,5 pr. dag i håb om at jeg bare var overdoseret. Men jeg kan slet ikke styre det stadig.

I dag kom dagen hvor jeg havde tid hos endo. Jeg fortæller om mine symptomer. Han kigger på mit hjertekardiogram, som obligatorisk bliver taget hver gang og fortæller mig med ærgerlig mine at jeg ikke kan tåle at få tilført ekstra t3. Vi snakker overhovedet ikke hvordan jeg selv har forsøgt at famle mig frem.

Jeg fik taget blodprøver senest fredag den 27.1 og der var TSH på 17,6 pga. af at jeg ikke kan tage den normale fulde dosis levaxin som jeg gjorde inden jeg startede Lithyronin. Jeg er nede på den halve dosis. Hver gang jeg prøver at hæve den er mit hoved ved at eksplodere. Jeg ved ikke om han så disse tal, vi talte i hvert fald ikke om det. Han forklarede en masse om at 3 ud af 4 ikke kunne tåle t3, men nu havde vi prøvet og det var bare ærgerligt. Jeg havde en formodning om at vi skulle snakke naturlig Thryroid, men han så ud som om han bare ville slutte her, så jeg vover pelsen og spørger ind til om han så heller ikke tror jeg kan tåle det……..

DET skulle jeg aldrig have gjort. Hans ansigtsudtryk ændrede sig total, og han blev vred. Jeg fik udstukket en seddel med webadressen til hans hjemmeside, som jeg jo udmærket kender, og fik at vide at herinde kunne jeg gå ind og læse om t3 osv. Og i øvrigt ville han fortælle mig at hvis jeg ville gå ud til dem der udskrev det andre steder, så underskrev jeg stort set min egen dødsdom. Han tordnede om de mange dødsfald pga. naturligt Thyroid, og CV’s navn blev også nævnt nogenlunde ordret: "Ja selv radiodoktoren har jo stoppet med at udskrive Thyroid, efter at vi så mindeligt……. SÅ MINDELIGT har bedt ham om at lade være."

Derefter fik jeg at vide at han ikke kunne hjælpe mig mere. Jeg var i forvejen tyndslidt af at have haft det så skidt i flere måneder, og tårene kom igen. Jeg var dybt rystet og følte mig totalt overrumplet. Fik fremstammet noget i retning af …. Hvad så??? Så fik jeg at vide at jeg måtte finde ud af det med min egen læge, han kunne ikke gøre mere for mig. Han ville skrive i min journal at jeg skulle have en henvisning til en psykolog da jeg jo havde en depression.

Jeg fortalte at jeg ikke oplevede jeg havde en depression, men var selvfølgelig sprød pga. dårligt alm. Velbefindende. Han tvivlede for han kunne ikke gøre mere. Derefter fik jeg overrakt mit sygesikringskort med minen tak for i dag. Han rejste sig åbnede døren og viste mig ud. Jeg tudede stadig, men det måtte jeg selv klare. Ude i receptionen sad klinik damen, hun blev hevet med ind i et andet rum og jeg måtte selv låse mig ud.
    Jeg var nærmest i chock da jeg kom ud. Normalt er jeg ret robust og ikke lige til at vælte af pinden, men det her må jeg indrømme var i den grad et overgreb på mig som ikke var til at misforstå.

Jeg gik hjem med en følelse af at være total paranoid og ikke vide hvad jeg skal stole på mere i mit liv. En højst uhyggelig følelse. Og en følelse af at alt håb var ude, de ville bare betegne mig som et psykisk tilfælde. Helt vildt grænseoverskridende.

Nu har jeg fået sovet et par timer. Fået surfet lidt rundt på nettet og læst omkring sidste udvikling af Thyroid historierne og kan se at folk er gale over den udvikling der har været. Jeg har ærlig talt ikke helt fulgt med de seneste par år på det felt.

Min egen vurdering af hele forløbet er:

Endo har ikke fulgt ordentligt op på mig undervejs. Det har været et underligt forløb hvor jeg har følt mig i vejen hele tiden, mht. ikke at få svar på mine utallige henvendelser. Jeg fik at vide at han ikke modtog dem og at jeg var den ENESTE af alle hans patienter der ikke kunne finde ud af hans hjemmeside, trods det at jeg hver gang fik en kvittering fra hjemmesiden om tak for din henvendelse, du høre fra os indenfor……

Jeg sidder nu med en fornemmelse af, at der fra start ikke var et oprigtig motiv om at hjælpe mig, men at jeg var en slags forsøgskanin til et eller andet der havde et forudbestemt formål. Deraf den paranoide følelse. Han skrev ind i min journal at jeg havde voldsomt hjertebanken, selvom jeg to gange sagde at det havde jeg netop ikke. En følelse af at det var vigtigt for ham at få det skrevet ind. I øjeblikket tænkte jeg…. Nå ja, det betyder vel ikke så meget…. Men efterfølgende….. hmmmm hvorfor var det vigtigt. Den mentale del var også meget vigtig for ham at få uddybet. Min forklaring var at jeg følte mig meget grådlabil. Hans udlægning blev at jeg var deprimeret og så med en masse betegnelser til som jeg ikke lige vidste hvad betød. Og slutningen var jo også at han ville skrive til min egen læge at jeg skulle henvises til psykolog….

Jeg har i den grad brug for jeres sparring i hvad i har oplevet at udviklingen har været i hele Thyroid spørgsmålet??

Har I oplevet at det ikke var så godt som det er blevet fortalt ?

Har nogen af jer oplevet at I ikke har kunne tåle det?

Med kærlig hilsen Hope

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    72
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Opdatering (2017)

Jeg havde en formodning om at vi skulle snakke naturlig Thryroid, men han så ud som om han bare ville slutte her, så jeg vover pelsen og spørger ind til om han så heller ikke tror jeg kan tåle det……..

DET skulle jeg aldrig have gjort. Hans ansigtsudtryk ændrede sig total, og han blev vred. Jeg fik udstukket en seddel med webadressen til hans hjemmeside, som jeg jo udmærket kender, og fik at vide at herinde kunne jeg gå ind og læse om t3 osv. Og i øvrigt ville han fortælle mig at hvis jeg ville gå ud til dem der udskrev det andre steder, så underskrev jeg stort set min egen dødsdom. Han tordnede om de mange dødsfald pga. naturligt Thyroid
    Forresten, når du skrev om at du "fik stukket en seddel med webadressen til hans hjemmeside", faldt tiøren og jeg er næsten sikker på, at det må være en af Kongerne-Af-Dansk-Endokrinologi, enten Jens Faber eller Klaus Køllendorf. Begge praktiserer privat på deres klinik Hormonlideser.dk, foruden at passe hver et fuldtidsjob i det offentlige, og ellers sidde i Region Hovedstatens og Region Sjællands Sundhedsfaglige råd for endokrinologi.

Region Hovedstaden har endda en aftale med Kølendorf og Fabers privatklinik, om at sende til dem alle de insisterende patienter, der bare ikke gider få det bedre af syntetisk T4-behandling, og formaster sig til at ønske kombinationsbehandling. Hvordan det går disse patienter hos disse to UVIDENDE læger, er din beretning en udmærket beskrivelse af!

Ellers mere om Kølendorf og Faber kan læses her, og her (ca. fra midten af første indlæg under "2015").

Vi snakkes.

Side 1 av 2 12 Siste

Lignende tråder

1. Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
    Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 402
    Siste melding: 06-02-20, 20:22
  2. Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.
    Av Herdis i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 265
    Siste melding: 23-11-10, 13:35
  3. Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
    Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 21
    Siste melding: 18-09-10, 11:16

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn