Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    72
    Meldinger
    10,241

Standard Anbefale en bog, som endnu ikke er skrevet

Denne nye kategori er jeg meget glad for. Bøger har min meget stor interesse.

Jeg vil gerne anbefale en bog, som endnu ikke er skrevet Kanskje bokplaner om overvekt

Aldrig nogensinde kunne jeg finde en bog om vægt, vægttab udelukkende skrevet ud fra hypothyreose-vinklen. De fleste af den slags bøger handler om at blive køn og flot, og præsentabel og "dejlig" - som om man var et bedre og dejligere menneske kun når vægten er lav.

Ingen - inkl. lægerne selv er i stand til - til fulde, at forestille dem, hvad hypothyreose gør ved vores vægt. Hvordan det føles, år efter år at leve på et næringsminimum og alligevel ikke rykke sig et eneste gram ned på vægten.

Det kunne også være en bog, der samler de stofskiftesyges Golgotha-erfaringer med badevægten, indsendt af mange og redigeret af idè-indehaveren? Udgivet på Sonjas Bogforlag?
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    56
    Meldinger
    895

Standard Sv: Anbefale en bog, som endnu ikke er skrevet

Jeg begynte å skrive på boka en gang, men la det hele litt på is for en periode. Jeg har hatt nok av problemer å bruke kreftene på, så overskuddet og inspirasjonen til å skrive har ikke vært tilstede. Vi får se om det kanskje blir noe en gang.
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn