Side 1 av 3 123 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    52
    Meldinger
    2,689

Standard Får ikke Erfa på Apoteket

Jeg la inn resept i Desember 2009, fikk telefon nå at de ikke kunne skaffe medisinene mine. Er det noen som har forsøkt å få Thiroid via apoteket? Jeg har selv bestillt og prøvd dem, de er like gode som de amerikanske. Denne gangen ble medisinene mine stoppet i tollen, legen min har skrevet godkjenning for at jeg skal få importere dem, men har ikke hørt noe mer. Nå tenker jeg på å be apoteket bestille dem for meg i stedet. Og derfor lurer jeg på om noen av dere andre som bruker Thyroid USP har forsøkt noe lignende..
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    80
    Meldinger
    490

Standard Sv: Får ikke Erfa på Apoteket

Har nettopp fått lovnad om at Apotek1 skaffer meg 500stk 1G ERFA føreste dag over Påske. Jeg overhørte telefonsamtalen der leverandøren sa de hadde dette på lager.
    Håper du har et slikt apotek i nærheten da Anne Ma.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    68
    Meldinger
    1,362

Har ikke Apotek 1 på forskjellige steder samme leverandør da? Der jeg var kunne de bare skaffe bokser à 30 mg (500 stk.).

Medlem siden
    Sep 2009
    Meldinger
    229

Jeg har fått 60 mg (500stk) på Apotek 1. Tok en uke fra jeg leverte inn resepten til de ringte og sa den var kommet. Hadde på lager i Oslo sa den hyggelige damen.
    10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    80
    Meldinger
    490

Leverings-situasjonen er nok ustabil enda, så hva de kan skaffe innen rimelig tid vil nok variere fra uke til uke.
    Prøv igjen !
    Ellers er den jo Vitusapotekene som har kontakt med NMD, som er hovedimportør. (såvidt jeg vet...)
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    52
    Meldinger
    2,689

Det var Apotek 1 som ringte og sa at de ikke kunne skaffe meg, men jeg hadde resept på 500 125mg da... Ikke vet jeg. Nå står jeg opp til halsen med tollen og Statens Legemiddelverk. Kanskje like godt å fullføre så er det lettere neste gang tenker jeg. De virker jo like bra de fra Greater Pharma og de er jo billigere også Og de må jo arkivere at jeg får importert dem. Snakket med ei på Statens Legemiddelverk og hun virket veldig positiv, så da er det jo litt arbeid, men forhåpentligvis verdt det
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    80
    Meldinger
    490

Jeg har også resept på 125mG, men Apotek1 kunne bare levere 60mG - og de sa nei til å begynne med. Først når jeg spurte om de hadde 60 undersøkte de og sa at de hadde.
    Men det kan sikkert variere mer hvem man treffer.....

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    17

Jeg har fått 2 bokser (125 mg) fra Apotek 1: 1 boks med 100 tabletter og 1 med 500 tabletter. Så nå har jeg medisin lenge.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    52
    Meldinger
    2,689

Så merkelig!!! Kanskje jeg burde pese dem litt mer ;)
    Hilsen Anne Ma

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    52
    Meldinger
    2,689

Jeg peste dem, og pling så er det en boks på 500 125mg på vei fra Oslo Fantastisk deilig!!
    Hilsen Anne Ma

Side 1 av 3 123 Siste

Lignende tråder

1. Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
    Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 16
    Siste melding: 04-06-13, 19:11
  2. Apoteket har ikke mer medisin!
    Av cathrin i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 73
    Siste melding: 15-01-10, 13:53
  3. De har ikke Erfa Thyroid på Vitus lenger
    Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisiner