Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
05-06-06, 21:25 #1
Dårlig hørsel og syn når man er sliten.
Hei
Er det andre en meg som får dårlig hørsel i perioder der man er sliten?? Jeg kan ha store problemer med å høre hva folk sier til meg når jeg er sliten. Det er som å ha bomulldotter i ørene. Vet ikke om det er hørselen eller konsentrasjonen. Plagsomt er det i hvertfall.
Får også dårlig syn når jeg er veldig sliten. Det forsvinner igjen begge deler når energien øker litt. Trodde jeg trengte briller en stund, men så var det thyoxin mangel ;)Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
05-06-06, 21:35 #2
Syns heller jeg får superhørsel jeg, blir så irritert av lyder att jeg kunne skrike, hadde jeg orket å høre på det altså.....
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
05-06-06, 21:54 #3
Blir også sint av lyder, men får også perioder med nedsatt hørsel... Høres helt sykt ut, men sånn er det
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
06-06-06, 00:18 #4Opprinnelig skrevet av Anne Ma
Bruker briller til vanlig og måtte skaffe meg brilleglass med farge på.
Lajla
Lignende tråder
-
Flere med dårlig hørsel?
Av Zena i forumet MeningsmålingerSvar: 47Siste melding: 09-03-12, 01:46 -
Hørsel, syn, luktesans og læring/hukommelse
Av ninus i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 15Siste melding: 09-04-07, 16:00 -
dårlig hørsel :-(
Av happygirl i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 06-09-06, 22:08
Bokmerker