Viser søkeresultater 81 til 81 av 81
-
16-08-08, 20:32 #81Hildemor Gjest
Re: Blodprøvespørsmål - atter en gang....
Dette er klart en sykdom som påvirker kropp og sjel - det kan jeg skrive under på. Noen sier også at det høye stoffskiftet er det som er værst med tanke på at det tar lengre tid å bli behandlet frem til et stabilt stoffskifte. Vi går jo først igjennom en periode med en kropp på høygir, for deretter enten og bli behandlet med sterke medikamenter eller radioaktivt jod, eller en kombinasjon med begge som både du og jeg har vært igjennom. Jeg tror både medikamenter og radioaktivt jod er tøff behandling for kroppene våre. Deretter tipper vi over i lavt og skal gå veien videre derfra. Dette må jo naturlig ta på.
Jeg har som deg kjørt igjennom alle fasene av denne sykdommen. Jeg har gått fra å være avmagret til å veie mye mer enn jeg noen gang har gjort. Dette kom etter oppstart av Levaxin og fordi jeg var så tappet for energi at jeg ble svært inaktiv. Nå er imidlertid stoffskiftet mitt noe mer stabilt og jeg har gjennom økt aktivitet og noen små kostholdsendringer gått ned til det jeg veide før jeg fikk høyt stoffskifte. Håravfall er kjent - jeg anbefaler deg å ta en spiseskje Silicea hver dag - det har hjulpet meg. Den får du kjøpt i helsekosten og det er ren Kisel, altså ikke noe som kan skade deg på noe hvis. Men det er bra for mye i kroppen din, spesielt hud, hår, negler og mage
Livet har vært en eneste berg og dalbane siden denne sykdommen traff - bang! Men det blir bedre - selv om det kan ta umenneskelig av tid og krefter før det går i riktig retning. Jeg ønsker deg bedre og stabile dager
Lignende tråder
-
Radioaktiv jodbehandling
Av popsy i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 20Siste melding: 13-06-15, 19:36 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 11:16 -
Onsdag 16. desember
Av Bellissimo i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 8Siste melding: 17-12-09, 09:02 -
Noen som har erfaring med Radioaktiv jodbehandling?
Av Mona K i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 4Siste melding: 07-02-08, 10:45 -
Diagnose lavt stoffskifte fikk jeg i april - tror jeg det var
Av belit i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 27-07-07, 00:04
Bokmerker