Viser søkeresultater 71 til 80 av 126
Tråd: Mine prøver
-
14-09-06, 22:34 #71
Ja jeg så det med Jern det har jeg ikke tatt tror jeg hos legen jeg får be om det neste gang , men pleier ikke ha jernmangel
KLEMZSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
14-09-06, 23:22 #72
Siden prøvene dine ikke ser så verst ut, så kommer jeg med noe som jeg har tenkt på for din del, Lilja.
Les denne artikkelen:
http://web3.aftenbladet.no/sport/article262138.ece
Kanskje du trener alt for mye, og blir dårligere av det. Og så kan vi kanskje heller ikke forvente å bli 100% bra selv med optimal dosering, kanskje ikke alle av oss - dessverre."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
14-09-06, 23:34 #73
Hei og takker for linken jeg leste den. Mye som skjer om man trener for mye uff :,(
Jeg trener kansje for mye og det værste er at det jeg vil liksom det skjer heller ikke da jeg trener så mye så jeg sliter meg ut til ingen nytte og gråter mye over det. Idag gråt jeg for jeg hater meg selv for at jeg spiser og føler meg skitten. Men gir jeg det opp så får jeg det heller ikke bra.
Jeg trener mindre på Treningstudio nå da så da føles det bedre der Men så har du den treningen her hjemme da på den trimsykkeln uff 40 min hver dag på den ja det tror jeg er mye. Så sku ønske jeg slapp all trening som føles bortkasta men så er jeg redd og bare slutte og :,( Jeg er nok redd uten grunn men så føler jeg meg ikke sikker på og kutte ned :,( Men tror ikke kroppen min har godt av dette kjøret :,(
Men helgene har jeg fri ikke sykkeltrening eller noe annet men de to dagene fri føles ikke som fri assa det er liksom ikke nok til at jeg er uthvilt til neste økt på Mandag igjen Uff slitsom detta :,(
KLEMZSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
21-11-06, 12:07 #74
Noen Spørsmål fra Lilja :)
Jeg lurer på bør jeg øke på Levaxin til 150 mg eg tar 125 mg og det går greit jeg funker ivertfall
Så lurer jeg på hvorfor må alle mase om jobb hele tia da man nevner man kansje assa kansje klarer jobbe litt så er det mas med en gang og så blir jeg sliten av det presset på en måte og vil gi opp :,( Er ikke lat men mister lyst og jobbe da det er sånt mas det føles sånn for meg :,(
Jeg skulle ønske jeg fikk uføretrygd et par år jeg så jeg fikk fred fra mas og kunne konsentrere meg om og bli friskere for jeg har det ikke så bra for tiden jeg sliter litt :,(
Men så får jeg ikke det for de mener jeg må prøve jobbe :,( Jobbe som hva da noe jeg ikke orker som Renholder som jeg hadde sist som jobb assa det yrke er veldig tungt for meg :,( Men sånne jobber gir de meg hvorfor jo for jeg kan ikke noe jeg er dum i demmes øyne jeg kan da ikke noe for at jeg ikke er flink men jeg kan masse annet enn og bare vaske :,(
Jeg skal til Torsdag sjekke hele meg må sikkert ta av meg klær og uff jeg gruer meg til det og synes sånt er ekkelt :,( Ta blodprøver om det står bra til med meg om det er noe jeg mangler osv uff vil dø før jul jeg :,( Sånn føles det og jeg holder vel på og gjøre det og for jeg er så lei alt det maset jeg vil ha fred men det får jeg ikke jeg trenger tid og komme meg det tar tid og bli frisk er ikke bare gjordt over natta .
GODKOS FRA LiljaSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
21-11-06, 13:06 #75baremei Gjest
Re: Noen Spørsmål fra Lilja :)
Opprinnelig skrevet av Lilja
Og du attpåtil sier at du funker? Hvorfor skal du i så fall øke? Og hvor lenge siden sist du økte?
Hvor er blodprøvene dine? Normalområdene? Lilja, da...
-
21-11-06, 14:51 #76
Jeg vet ikke svarene på blodprøvene mine ennå før Torsdagen da får jeg kansje vite.
Assa derfior jeg lurer på om jeg bør øke vet jeg ikke men kansje få opp stoffskifte for det er innenfor normalt men tallet er litt lavt sa de forrige gang da bør man kansje øke så det tallet blir høyere
Sorry jeg spurte om dere synes jeg bør øke dosen jeg vet dere ikke kan vite det Unnskyld for det :,(Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
21-11-06, 15:04 #77
Hei Lilja, du sier noe viktig, at du gruer deg for å ta av deg klærne ....
Jeg har ingen slike skrupler, vi andre må minnes på det, at noen gruer seg.
Vet om en som for første gang ble kalt inn til mammografi, og hun møtte ikke opp fordi noen da ville se kroppen hennes.....
enda de der nok har sett nok kropper og er veldig vant til det.
Dosen: hvordan har du det, og hva er din TSH og ft4 og ft3 og antistoffer, og ferrtin og B-12 og annet...
Prøve å jobbe:
Du kan kanskje tenke deg mer skole? Hvis du gjør det, si ifra til dem.
Jeg vet om noen som trives kjempebra med å jobbe i barnehage, men kjenner også en som ble bare dårlig av det, hun frøs og ble trøtt og sliten. De gir ikke ofte uføretrygd til unge, egentlig.
Uansett, jeg forstår klagen din angående mas.
nora
-
21-11-06, 17:48 #78
Hei
Jeg har det bra med den dosen jeg har det har jeg For det er nok ikke lavt stoffskifte som gjør meg sliten det klarer jeg og gjøre selv med og ikke spise så bra og sykle mye på trimsykkel uff ja ja :,( Jeg får blodprøve resultatene på Torsdag da kan jeg prøve skrive de inn her
Ja gruer meg da jeg skal ta av meg klærne og de skal liksom se hvor tynn jeg er om jeg er tynnere enn det vekta viser da og det tror jeg at jeg er tynnere enn det vekta viser og det er en del muskler der og de veier jo.
Så det er ikke noe jeg gleder meg til :,(
Jeg vil jo jobbe men da må jeg jo føle meg bra nok og det føler jeg meg ikke og skolegang tror jeg ikke at jeg klarer mer selv om det er gøy da gå skole
-
21-11-06, 19:24 #79baremei GjestOpprinnelig skrevet av Lilja
-
21-11-06, 19:35 #80
Angående å måtte kle av seg foran andre så blir det sikkert ekstra vanskelig for deg siden du har et ugreit forhold til kroppen din.
Jeg har jobbet i helsevesnet i mange år og sett massevis av kropper. Det er viktig at du er klar over at de du møter har et litt annet forhold til kropper enn det du har. Om du vil kan du jo nevne at du syns det er litt ekkelt å kle av deg foran andre. Det vanlige er nok at de venter et annet sted eller snur seg litt bort mens du kler av deg.
Når det gjelder jobb så er det vel ikke så lurt å begynne med det når du ikke er motivert. Angående skole så finnes det fjernundervisning slik at du sender inn oppgaver via pc. Da kan du "gå på skole" når du føler deg opplagt. Du trenger jo ikke ta mer enn et fag heller. Bare begynne forsiktig.
Håper du får en fin jul og ønsker deg lykke til.
Lignende tråder
-
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 22:08 -
Kan noen se på mine siste prøver?
Av Siriusen i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 23-06-08, 09:59 -
Mine prøver...
Av nerusvi i forumet BlodprøverSvar: 21Siste melding: 06-06-08, 15:22 -
En som kan lese mine prøver ?
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 11-01-08, 19:13 -
åssen er mine prøver?
Av sørlandet i forumet BlodprøverSvar: 9Siste melding: 05-06-06, 21:06