Side 5 av 5 Først 12345
Viser søkeresultater 41 til 49 av 49
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

vet dere hva ,jeg huker ikke når jeg skal til legen,,,ser her at det er tirsdag,,,men når klokken???+
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

sist jeg skulle til legen fikk jeg vite at jeg skyllt nesten 700,- der for 2 uteblitte avtaler + noen resepter jeg hadde ringt inn...

2 uteblitte avtaler også husker jeg ikke om jeg bare har glemt dem, eller vært syk engang :( ganske frustrerende... :(

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

det kan du si,,,,ikke gøy.jeg møtte opp i dag på legekontoret,,,det var i morgen jeg skulle kl 850.eller var det 09 50.......... i dag hadde jeg sånn puls i halsgropen og nedenfor holt på i ca 2 min mens jeg espiderte en kunde,trodde jeg skulle dette om.....
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard glemsk mrav hjernen

var til legen i dag ,jeg er så glemsk,mister ord,snakker feil.gjør rare ting,,,,,,,,,hele pakka,,,legen var grundig,lyttet på alle pulser hjertet og blodtrykk,lunger,,,,sendte meg videre til mr av hodet og hjernen....................for sikkerets kyld sa han.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Skulle gjerne ha MR av hjernen jeg og....har bare av bihulene.

Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Hallingdal
    Meldinger
    46

Standard

Uff det er ikke noe moro når man er glemsk og ikke finner de rette orda.Jeg er sånn når jeg er dårlig.Og spå begynner jeg å få spinn hjerne om kvelden når jeg skal sove....hva er det jeg har glemt i dag?

Når jeg sier at jeg er glemsk, så sier andre at ,ja det er nå dem også ,og da må jeg forklare at det er ikke på samme måten.
    Når man glemmer legetimen,foreldresamtale ol,for tredje gang da er det flaut.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

nei det er ikke på samme måten:( kansje han skal sjekke hypofysen...............i morgen skal jeg endelig på haukeland med skjoldbruskjertelen min,ultralyd og biopsi,skal sjekke svulster,og min store struma

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    52
    Meldinger
    2,689

Standard

Ja, det er utrolig frustrerende å ikke huske, ikke kunne snakke, gjøre og si underlige ting. Miste ting i gulvet 3 ganger på rad fordi man ikke klarer å konsentrere seg om å holde på tingene.

Trøst deg med om det er mulig Skaye at du på ingen måte er alene om de erfaringene! Jeg krysser fingrene for at du skal få det bedre snart!

Lykke til med undersøkelsene!
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Ja, lykke til, skaye ;)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Side 5 av 5 Først 12345

Lignende tråder

1. Begynte mine sykdommer i hjernen?
    Av Stina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 19
    Siste melding: 14-09-07, 02:02
  2. Hjernen min er fortsatt veldig tåkete
    Av Dolphin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 3
    Siste melding: 22-12-06, 13:06

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn