Viser søkeresultater 41 til 43 av 43
-
30-01-13, 10:01 #41
Sv: Intens brenning/svie/kravling i hodebunnen
Jeg tar tabl mot mulig borrelia. Prøvene er sprikende for det, så ingen klar diagnose. Noen av "Tysklandsprøvene" er positive, standardprøvene i det off er negative.
Jeg har veldig lyst til å utredes hos privatpraktiserende med mye kunnskap om stoffskifte, men hvem og hvor? Vil helst til noen i Bergen, men kan også komme meg til Oslo.
Jeg føler det haster,og jeg leser at noen får prøve beh mot lavt stoffskifte ved pos antistoff, mens andre ikke. Min fastlege vil ikke. jeg har spurt flere leger om dette med tidspunkt for blodprøvetaking. Fått til svar hver gang at dette ikke har noe å si. At JA, det kan stemme at verdiene svinger ila dagen, men skal uansett være for høye når som helst på dagen for at aktuelt med behandling...
jeg blir veldig sliten av alle disse ulike svarene:(
-
30-01-13, 10:50 #42
Sv: Intens brenning/svie/kravling i hodebunnen
Så vidt jeg har fått med meg er det senteret hvor Luneng jobber det beste til å diagnostisere borrelia. Er det der du har vært? Jeg så på programmet om Lars Monsen, og han ble ikke veldig mye bedre av tabletter, men måtte ha antibiotika intravenøst. Medieoppslag de siste årene har avdekket av vi i Norge ikke har tester for å avdekke borrelia. Testene gir negativt utslag, men pasienten er likevel syk av borrelia. Jeg leser av det du skriver at du gjerne vil tro på det norsk helsevesen tilbyr. De kan tilby mye, men her kommer de til kort.
Søk rundt på forumet, og du vil finne mange uttalelser om hvilke leger som fungerer og hvilke som ikke gjør det.
Det skjønner jeg godt. Så vidt jeg har kunnet forstå har du mange plager, og hvis ikke jeg husker feil begynte du tråden din tilbake i september/oktober 2012?
Av dette over leser jeg at du har bestemt deg for å prøve behandling med stoffskiftemedisin. Dette begrunner jeg med at du har skrevet dette i flere poster, og du fortsetter å fokusere på dette. Etter min mening har du fokuset litt utenfor blinken: Du spør leger om tidspunktet for inntak av medisin flere ganger (se over). Det er ingen lege i Norge som er interessert i det. Ikke hold fast ved at du vil ha de rette svarene. Begynn å jobbe fremover for deg selv (og for han vesle på tre år). Du bruker din dyrebare energi på noe som ikke vil gi deg noe positivt tilbake.
Selvfølgelig blir du det Du er syk og trenger konkrete svar fra behandlere som tar deg og din sykdom på alvor.
Jeg ønsker deg alt godt
-
17-05-15, 00:12 #43Uregistrerte Gjest
Sv: SVÆRT plaget av parestesier, fascikulasjoner overalt og smerter som flytter på seg
Symptomene mine er helt like dine uten om at mitt ikke starta med en mageproblemer. Jeg fikk helvettesild også kom alt annet etterpå, men over hele kroppen og ikke bare der helvettesilden var. + at Jeg ikke er så følsom på huden, bare i blandt. Men alt annet er 100% det samme.
Har du funnet ut diagnosen nå? fortell meg om du har.
Mvh gutt 20 år.
Lignende tråder
-
Parestesier
Av Vilje i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 22-11-12, 14:44 -
Parestesier/kiling i huden
Av Ingvild i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 03-11-12, 17:00 -
Plaget av Graves!!
Av LivF i forumet Graves sykdomSvar: 17Siste melding: 04-01-12, 16:15 -
svært at blive gravid med hashimoto?
Av kat1982 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 16-02-09, 12:02
Bokmerker