Viser søkeresultater 21 til 30 av 69
-
15-09-07, 20:33 #21
det er helt sant som du sier Stine - kroniske smerter, eller diffuse symptomer som man var frekk nok til å kalle mine plager, setter spor. Bremsestreker !
Men hvis noe medikament har evnen til å sette spor, så er det vel opium og deres derivater.
Der er jeg heller ikke helt grønn da ser du.
Jeg skulle så gjerne sett et medikament som ikke hadde verre tilleggsffekter enn symptomet det er satt til å avhjelpe.
Kanskje ikke det finns ? Kanskje ikke fordi forskningspreferansene har ligget i troen på opiumgiftens velsignelser en gang skal kunne frelse oss - fremfor cannabisplantens eteriske oljer ?
De kan jo ha feilprioritert ?
Nok en gang?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
15-09-07, 21:34 #22
skulle gjerne hatt litt opiater i kveld. Ei stor dose morfin rett i åra. Denne sjukdomen er bare forferdelig.
Har "friske prøver" etter norsk standard, men har stoffskifte problem alikevel, fikk reddning hos Dr Oftebro.
-
15-09-07, 21:42 #23
Må nok kjempe deg fram til korketrekker'n i kveld å Tor
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
15-09-07, 21:45 #24
Ha ha, har blitt allergisk mot alkohol etter jeg fikk sjukdommen, så det frister like lite som å drikke av do-skåla. Men har jo litt valium og Mogadon her da.....så det skal nå bli litt generell symptom demping.
Har "friske prøver" etter norsk standard, men har stoffskifte problem alikevel, fikk reddning hos Dr Oftebro.
-
15-09-07, 21:58 #25
ojoj - das var sahchenbacher.
Men symtomfri ?
Det blei jeg i noen dager viss jeg slutta med Levaxin. Holdt ei uke, så var h... da måtte jeg begynne igen og det var jo ei helvetesuke da - men når det var for jævilg gjorde jeg det.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
15-09-07, 22:12 #26
Blir helt skremt jeg, av alle pillene dere snakker om. Hadde aldri turt å hive innpå av dette selv. Spesielt ikke sovetabletter og beroligende, de gjør jo mer skade enn de nytter.
-
15-09-07, 23:38 #27
Her må man bruke skjønn. Sovetabletter og beroligende er ikke farlig i seg selv. Men om man bruker beroligende ofte og for å takle fobier, eller angst problematikk regelmessig, fører det ikke til noe permanent bedring.
Om man bruker det når man er så syk at man ikke klarer å tenke klart eller annet enn å ligge å glo i veggen og opparbeider seg angst, er det forsvarlig i rimelighetens grenser.
Folk som sier de aldri villet tatt slik medisin, har ganske enkelt ikke hatt sterke nok slike plager.Har "friske prøver" etter norsk standard, men har stoffskifte problem alikevel, fikk reddning hos Dr Oftebro.
-
16-09-07, 00:33 #28Opprinnelig skrevet av Reven
Opprinnelig skrevet av Tor• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
16-09-07, 07:16 #29
Jo, jeg skjønner at det kan være fristende når man ikke får sove. Selv har jeg ligget våken i natt, og natt til i går. Hadde vært deilig å få sove.
Men for min egen del hadde jeg ikke turt å ta sovetabletter. Jeg kjenner altfor mange som sover dårligere etter at de har vent seg til sovetablettene. Nå klarer de seg ikke en natt uten, og det skremmer meg.
Håper virkelig at dere finner andre ting som hjelper.
-
16-09-07, 07:47 #30
Reven - har du noensinne tenkt at birvirkninger av å ikke få sove i døgn etter døgn er større enn bivirkninger av sovemedisiner...?
Det er mye uggent som skjer i hjernen ved søvnmangel...
Det er ikke snakk om at det er FRISTENDE! Det er tvingende nødvendig for ikke å flippe ut og bli fullstendig gal!
Og hvem vet i hvillken livssituasjon den enkelte befinner seg...? Eller har befunnet seg....?
Jeg må bare si at jeg hater stigmatisering av....denne gangen en gruppe mennesker som må ta en pille i ny og ned for å overleve. Alternativet er så mye verre....for å sette det på spissen...• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Bokmerker