Viser søkeresultater 21 til 30 av 47
-
15-02-11, 11:24 #21
Sv: Mine prøveresultater...så langt...
Skolemedisinen behandler ikke binyretretthet. De behandler kun addisons sykdom (10% binyrefunksjon eller mindre). Så i deres verden eksisterer det ingen dårlig binyrefunksjon mellom 10% og 100%. Du bør derfor kontakte en privat lege med et mer helhetsmedisnisk syn (anbefalinger på forsiden av forumet).
-
15-02-11, 15:00 #22
Dette kan jo bli riktig så spennende etterhvert.
Da tar vi en ting om gangen, så da håper jeg på Liothyronin i første omgang. Har litt liten tro på at mitt T3 nivå skal være årsaken til alle plagene mine...men hvem vet...stoffskiftes veier er tydeligvis temmelig uransakelige...
-
15-02-11, 16:09 #23
Jerntilskudd som kan anbefales på det varmeste
Hei på deg
Grusomt morsom avatar du har
Jeg ser at du også sliter litt med 100 mg niferex - jeg har prøvd brusetablettene også.. smaker ikke no særlig godt de, da
Har fremdeles niferex stående, men bruker nå bare disse:
http://www.iherb.com/Nature-s-Plus-C...lets/7481?at=0
Det er tyggetabletter med god og søt kirsebærsmak - 40 mg jern og 100 mg C vitamin.
Jeg tar 2-3 av disse - og det går helt greitt
datteren min på 12 år liker ikke mye av tilskudd (ikke sanasol engang) men disse går ned så det er en fryd
Lykke til med alle tilskuddKevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
16-02-11, 11:06 #24
Sv: Jerntilskudd som kan anbefales på det varmeste
Det er meg på en god dag på jobb
Jeg har bare en kapsel med Niferex igjen og den tar jeg i morgen, og da skal det aldri inn i mitt hus igjen
På apoteket der jeg bor hadde de kun to andre alternativer. En dem ikke anbefalte da de mente den var ennå hardere på magen enn Niferex og en kraftpille på hele 8mg (ironi her altså).
Skal sjekke ut den du anbefaler på iherb, men for øyeblikket ser siden ut til å være nede.
Forøvrig fikk jeg svaret på D-Vitamin prøvene i dag og de var målt til: 86 (37-131).
-
24-02-11, 16:01 #25
Jeg hadde bestilt en slik boks med jern, men de tablettene jeg fikk inneholder 27 mg.. har skrevet iHerb og spurt om hvorfor.
På hjemmesiden er det bilde av "jern"boksen og på den står det 40 mg - men i innholdsfortegnelsen rett under står det 27 mg.
Må vel bare knaske litt mer, daKevlin
-
28-02-11, 10:00 #26
Da har jeg vært hos legen i dag og han har nå satt meg på 10 mikrogram Liothyronin i tillegg til de 75 mikrogram Levaxin jeg allerede går på.
Jeg har også blitt sykemeldt i to uker pga det totale fravær av energi jeg har opplevd de siste 2-3 ukene.
Da får vi håpe at det blir vei i vellinga . Nye blodprøver tar jeg ikke før om to uker, da ting ellers føles uforandret siden forrige gang...
-
28-02-11, 10:11 #27
Ikke alle som får tak i lio, så godt jobba!! Håper det gjør susen ift. energien din!
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
"Du skal være tro." Andrè Bjerke.
-
02-03-11, 16:11 #28
Her er svaret jeg fikk fra iHerb:
"Sorry for the inconveince. We seem to have the incorrect picture for the product.
We will issue a credit back to your account for the product."
Så det var jo ikke verst - $9 her og $9 der
Ser ved ettersyn at den som er 40 mg har annen sammensetning enn den som er 27 mg -
idet den inneholder "as soy amino acid chelate†" - og soya er jo ikke bra
Hmmmm - litt merkelig at de er så forskjellige. Eller ER de det?
Det står ingenting om at den andre IKKE inneholder soya.
Kanskje jeg bør skrive en mail til - for å spørre om det, kanhende den ikke er å anbefale allikavælKevlin
-
02-03-11, 20:24 #29
Dag tre på Lio.
Følte at "tåka" lettet i går. Jeg har vært på både butikken og min sønns fotballtrening uten å måtte ta en time på sofaen for å komme meg.
Selvfølgelig for tidlig å konkludere med noe som helst, men får ta med meg det positive som finnes her. Har tross alt vært strake veien nedover helt siden nyttår...
-
03-03-11, 19:43 #30
Som du sier for tidlig å konkludere, men ikke for tidlig å nyte
Lignende tråder
-
Mine beste prøvesvar så langt, men trenger hjelp!
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 24Siste melding: 14-07-08, 13:33 -
Nye prøveresultater og hva med T3?
Av munch i forumet BlodprøverSvar: 5Siste melding: 29-07-07, 13:59 -
Svingende TSH - nye prøveresultater - HJÆLP
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 16-02-07, 16:36 -
Merkelige prøveresultater...
Av kris i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 01-09-05, 10:41 -
Prøveresultater
Av Moni i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 12-08-05, 12:31
Bokmerker