Viser søkeresultater 21 til 26 av 26
-
08-04-13, 22:07 #21
Sv: Heggelis helhetlig hormonbehandling som tar for seg hele kroppens hormoner
-
21-06-13, 15:35 #22
Det vet jeg ikke, har ikke gått til annen behandling der og har derfor ikke noe å sammenligne med...
Takk for det Lisbeth
Har hatt enda en tur til DS, fått noen svar og skal prøve videre på litt forskjellig. Han har en stor kunnskapsbase å ta av, jeg syns det er ganske spennende Nytt besøk hos DS betyr alltid nytt håp, og det er ikke mange leger forunt å kunne si de etterlater seg hos sine pasienter.
-
21-06-13, 16:21 #23
Jeg håper du får hjelp og kan bli bedre Mirull, å få livet tilbake, intet mindre
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
09-11-13, 16:18 #24
Jeg har ikke blitt bedre siden start, skal nå sjekkes for svulst.
Var det ikke det ene, så ble det plutselig det andre. Men det skjer noe i det minste..
-
09-11-13, 22:59 #25
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
09-04-14, 21:12 #26
Sv: Har gått "hele livet" som en slappfisk...
Det ble funnet svulst, og dermed sa jeg farvel til det private.
Offentlig ekspert skyldte verdiene i urinen på mine besøk hos private leger med påfølgende medisiner, og dermed stoppet også denne jakten brutalt der og da. Glemt var svulsten, glemt var JEG og uttalte plager.
Tilbake sitter jeg veldig mange penger fattigere, en bitter erfaring rikere, og med en helse som jeg føler bare blir værre.
Jeg legger min lit på min fastlege, og prøver bruke mine egne krefter på livet mitt. Jeg har en nydelig sønn, og en fantastisk mann jeg helst vil glede meg mest mulig over. Jeg gleder meg over alt jeg har, og prøver å ikke tenke så mye på hva jeg kunne hatt.
Livet bestemmes ikke alltid av en selv, og for nå aksepterer jeg det faktumet.
Lignende tråder
-
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 16:29 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 18:11 -
Gått på levaxin i tre år, og prøvene har kun vært "ok" en gang
Av Pinky i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 20-05-05, 23:08
Bokmerker