Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 26 av 26
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    68
    Meldinger
    1,362

Standard Sv: Heggelis helhetlig hormonbehandling som tar for seg hele kroppens hormoner

Sitat Opprinnelig skrevet av mirull Vis post
    Hei!
    Jeg har fortsatt programmet, men jeg kan ikke skryte av å føle meg spesielt bedre. Dette "skylder" jeg på graviditet og fødsel, DS sin hjelp er uansett gull verdt og uten ham hadde jeg... vel... jeg vet ikke. Hadde jo ikke vært innlagt for ingen andre leger har hørt på meg.
    Imens fortsetter jeg på Heggeli, jeg håper at om et par mnd får jeg svar på noen ortomolekylære spørsmål DS har stilt, kanskje tingene snart kan bli bedre og ikke bare "grei nok".
    Hei mirull, og takk for svar

Da håper jeg det retter seg for deg etter hvert. Vi må bare smøre oss med tålmodighet.

Jeg ønsker deg lykke til videre

Medlem siden
    Mar 2012
    Sted
    Sørlandet
    Alder
    41
    Meldinger
    59

Standard Sv: Heggelis helhetlig hormonbehandling som tar for seg hele kroppens hormoner

Det vet jeg ikke, har ikke gått til annen behandling der og har derfor ikke noe å sammenligne med...

Takk for det Lisbeth

Har hatt enda en tur til DS, fått noen svar og skal prøve videre på litt forskjellig. Han har en stor kunnskapsbase å ta av, jeg syns det er ganske spennende Nytt besøk hos DS betyr alltid nytt håp, og det er ikke mange leger forunt å kunne si de etterlater seg hos sine pasienter.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    66
    Meldinger
    5,134

Jeg håper du får hjelp og kan bli bedre Mirull, å få livet tilbake, intet mindre
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Mar 2012
    Sted
    Sørlandet
    Alder
    41
    Meldinger
    59

Jeg har ikke blitt bedre siden start, skal nå sjekkes for svulst.

Var det ikke det ene, så ble det plutselig det andre. Men det skjer noe i det minste..

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    72
    Meldinger
    10,241

Question Sv: Heggelis helhetlig hormonbehandling som tar for seg hele kroppens hormoner

Sitat Opprinnelig skrevet av mirull Vis post
    Jeg har ikke blitt bedre siden start, skal nå sjekkes for svulst.
    Svulst hvor? På hypofysen?
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2012
    Sted
    Sørlandet
    Alder
    41
    Meldinger
    59

Standard Sv: Har gått "hele livet" som en slappfisk...

Det ble funnet svulst, og dermed sa jeg farvel til det private.
    Offentlig ekspert skyldte verdiene i urinen på mine besøk hos private leger med påfølgende medisiner, og dermed stoppet også denne jakten brutalt der og da. Glemt var svulsten, glemt var JEG og uttalte plager.

Tilbake sitter jeg veldig mange penger fattigere, en bitter erfaring rikere, og med en helse som jeg føler bare blir værre.
    Jeg legger min lit på min fastlege, og prøver bruke mine egne krefter på livet mitt. Jeg har en nydelig sønn, og en fantastisk mann jeg helst vil glede meg mest mulig over. Jeg gleder meg over alt jeg har, og prøver å ikke tenke så mye på hva jeg kunne hatt.

Livet bestemmes ikke alltid av en selv, og for nå aksepterer jeg det faktumet.

Side 3 av 3 Først 123

Lignende tråder

1. Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
    Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 1
    Siste melding: 22-09-10, 16:29
  2. "konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
    Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Svar: 2
    Siste melding: 02-03-09, 18:11
  3. Gått på levaxin i tre år, og prøvene har kun vært "ok" en gang
    Av Pinky i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 5
    Siste melding: 20-05-05, 23:08

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn