Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
-
18-09-09, 23:08 #11
Sv: Får dere tak i Armour/Westhroid?
Jada Amanda - jeg merker ingen forskjell på Westhroid og Armour. Du kan bruke flere typer også Natur Thyroid og ERFA m.fl.
Tror du kan be Apoteket legge seg i sælan - dfet er tross alt livsviktig medisin det er snakk om.
Og det er ikke forbudt å prøve flere Apoteker.
Si du har resept og vil bruke dem hvis de klarer å skaffe.
Joda livene - bare refererer loverogsånn.
Jeg har jo brukt dette siden 2004, men det er først nå det er tverrstopp.
Skulle du bli stoppa så kjenner du vel noen.........• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
20-09-09, 18:49 #12
Sv: Får dere tak i Armour/Westhroid?
Er ikke apoteket som er problemet. Norsk Medisinaldepot er tom, og det gjelder samtlige doser av Armour.
-
21-09-09, 09:22 #13
Norsk Medisinaldepot er tom for Armour
Jeg har fått opplyst fra Norsk Medisinaldepot at de er tom for alle doser av Armour. Produsenten oppgir at de har produksjonsproblemer og kan ikke si noe om leveringstid. NMD sjekker nå hos produsenten av Nature-throid og WesThroid om de kan levere til Norge. Men om de kan, så må jeg uansett få legen til å søke om reg.fritak og det hjelper meg lite som nå er tom for Armour
Da er vel akutt løsningen å gå over til Levaxin.
-
21-09-09, 10:04 #14
Sv: Norsk Medisinaldepot er tom for Armour
RLC Labs Inc. kan sagtens levere Westhroid/Nature-Throid til Norge: "Thank you for your interest in our products. You should be able to contact IDIS (http://www.idispharma.com/) to acquire Nature-Throid. We use a company based in US to make Nature-Throid available to IDIS for UK and EU inquiries."
http://www.idispharma.com : "We have these products in our database and we can deliver them to Norway or Denmark, however, please note we cannot communicate with patients, we can communicate only with medical bodies."
Jeg går ud fra, at Norsk Medisinaldepot hører under begrebet "medicinal bodies", så hvor er der vilje, er der en løsning, såfremt medicinproduktet er på lager hos Idispharma, der repræsenterer RLC Labs i Europa.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Armour, Westhroid og Nature-Throid
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 16-06-09, 20:29
Bokmerker