Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
-
22-01-09, 14:32 #11
Re: Lege utilgjengelig, litt doseringshjelp, takk
AMEN.
Enig. Det er da ganske naturlig og logisk at det vil føles mer naturlig for kropp og psyke å tilføre noe jevnt isteden for "humpete".
EDIT/d.2.01.2009 Andre tråder av Nettverk:
- Jeg ønsker å få påvist lavt stoffskifte!!!
- Hva bør TSH ligge på når man er medisinert....
- Nå går det brått veldig dårlig.....
- Hoven i halsen....
- Oppdatering samt spørsmål om Aker
- Hm. Bedring...?
- Urolig i kropp/psyke og deprimert/på gråten
- P-pille-stopp........
- Lavt stoffskifte grunn nok til å få yrkesrettet attføring?Sist endret av Admin; 08-01-10 kl 11:55
Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.
-
22-01-09, 17:10 #12
Re: Lege utilgjengelig, litt doseringshjelp, takk
Glemte helt hva du skreiv aller først : "7januar var det cirka 3 uker siden jeg gikk opp fra 100mcg 5 dager og 75 mcg 2 dager i uken ---> til 100mcg 7 dager i uken. Dette fungerte veldig fint ........"
Du fikk jo en fin formøkning ved en økning på 50µG i uka, så hvorfor ikke prøve 100/125 annenhver dag ? (gir 88) - iallfall noen uker til å begynne med ?
Det er da ikke om å gjøre å ta mest mulig heller, og selv en slik økning kan være for mye.
Det er en ubetinget fordel å nærme seg målet sakte når dosen er nære det en kan forvente.
Bare gir uttrykk for min mening.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Bokmerker