Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    danmark
    Meldinger
    45

Standard

Hej Gitte...

Jeg vil bare lige sige at jeg har skrevet et længere indlæg til dig, inde på mine sider...mener det er "flere spørgsmål fra en ny"
    mvh
    Lykke

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Danmark
    Meldinger
    214

Standard Re: Hej

Sitat Opprinnelig skrevet av gitteh
    Til Ninus : Jo du har helt ret, det ville være fint at poste resultaterne fra tidligere også. Hvordan gør man? Mvh. Gitte
    Hej Gitte,

Man skriver dem bare

Hvis du mener, hvordan man får skrevet dem ind forneden i signaturen, så trykker du øverst på siden på "profil". Når din profil er kommet frem, kan du skrive dine testresultater under "signatur". Husk at gemme nederst i profilen. Desværre kan der ikke stå så meget i signaturen, så du må udvælge, hvad du vil have med af resultater.

Du kan også sætte et billede ind i profilen ved at give den webadresse, som billedet har på nettet.

Jeg håber, at du får det bedre snart

Medlem siden
    Jan 2007
    Meldinger
    355

Standard Hej Ninus

Hej Ninus
    og tak det må jeg se om jeg kan få taget mig sammen til.
    Hvordan går det egentlig med dig? Jeg synes at dit TSH er lidt højt, det kan jeg jo se i din signatur, har du fået det dårligere eller?
    Mvh Gitte

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Danmark
    Meldinger
    214

Standard Hej Gitte

Sitat Opprinnelig skrevet av gitteh
    Hej Ninus
    Hvordan går det egentlig med dig? Jeg synes at dit TSH er lidt højt, det kan jeg jo se i din signatur, har du fået det dårligere eller?
    Mvh Gitte
    Hej Gitte,

Tak fordi du spørger

Svaret er ja. TSH er højt igen, T3 er længere nede end før og det samme er T4. De fleste af mine symptomer synes at vende langsomt tilbage og blive værre, men jeg har det stadig bedre nu, end jeg havde det før jeg fik behandling. Jeg klarer at arbejde, men bliver utroligt træt og ukoncentreret. Jeg venter på at dosisforhøjelsen begynder at virke. De næste blodprøver er sidst i december.

Dog bruger jeg en del mere tid her på forum, hvilket jeg normalt ikke har tid til, når jeg har det godt

Det kan åbenbart tage et par år at få justeret en korrekt dosis og få kroppen til at finde en balance.

Det er ret tydeligt at se her på forum, at det er svært at vente, når man nu ved hvad man fejler og får behandling. Det går bare ikke helt så hurtigt, som de fleste af os ønsker. SUK! Det er også svært at acceptere tilbagefald.

Jeg prøver at holde modet oppe og lade være med at gå i panik, selvom jeg fik lidt af chok ved at se de sidste blodprøvesvar. Jeg troede faktisk, at det ville gå nemt med at stabilisere stofskiftet

Gitte, har du det værre nu end før du fik behandling? Eller har du det bedre nu end før behandling på trods af tilbagefald?

Tålmodighed er en dyd, som er lidt svær at finde

Medlem siden
    Jan 2007
    Meldinger
    355

Standard Til Ninus

Hej
    Ja jeg har netop spurgt mig selv om det samme, altså om jeg har det bedre MED Eltroxin end uden. Ja lige nu, hvor jeg har mange dårlige dage, synes jeg jo at "alt var meget bedre i gamle dage", men nej jeg tror faktisk at jeg gennemsnitligt har fået det bedre. (selvom det lige nu er lidt svært at få øje på hvad det gode er...)
    Ja jeg har det lidt ligesom dig, hvor er det dog svært at man skal vente så lang tid før man kan se de gode resultater. Jeg synes også det er frustrerende at stofskiftetallene så leg kan blive slået ud af kurs.Jeg fik en simpel maveinfluenza, med det resultat at Eltroxin ikke blev rigtigt optaget i kroppen, hvorved TSH steg drastisk. Ja så har jeg efterfølgende brugt et par måneder på at få TSH ned i et normalt leje igen.
    God iagttagelse iøvrigt, at jo mere man kigger på nettet/Sonjas jo værre har man det. På de gode dage gider man ligesom ikke! ;o)
    Mvh.- Gitte

Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    danmark
    Meldinger
    45

Standard Hej Gitte

hej Gitte...

Prøver lige igen...måske har du ikke set det men jeg har skrevet et lidt længere indlæg til dig inde på en af mine gamle indlæg. Tror det er den der hedder "nye spørgsmål fra en ny stofskifte pt"

Lykke

Side 2 av 2 Først 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn