Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
-
06-09-06, 22:43 #11
Jeg prøvde med forskjellige doser i løpet av 1 år. Problemet hos meg var at prøvene var fine og da burde selvsagt jeg også ha det fint.
For meg ble løsningen Armour som jeg selv måtte bestille på nettet da legen satte seg på bakbena.
Håper at Levaxin virker for deg da det er billigere, men ønsker deg lykke til uansett.
Grunnen til at jeg nevner 1 år er at jeg personlig ikke syns man skal vente lengre enn det dersom behandlingen ikke fungerer. Vi som har hypotyrose har også krav på et GODT liv. Tror dere f. eks at pas med høyt blodtrykk, diabetes osv hadde måttet bruke samme medisin i årevis om den ikke virket?
-
07-09-06, 08:44 #12
Du Cat, er du helt i orden nå etter du startet med Armour?
Legen min nekter for att det er ett legemiddel, hu sier det er ett alternativt legemiddel, og sier jeg må kjøpe det på helsekosten.
Så jeg har fått utskrift fra apoteket, med skriv om at det er leger som må skrive ut resept... En kan bli no oppgitt.....Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
07-09-06, 14:49 #13baremei GjestOpprinnelig skrevet av heisann
Den gang som nå reddet den liv - forskjellen nå og da er at de fleste fint overlever på Levaxin, mens andre ikke får livet tilbake før de får Armour. Og dengangda ble hypotyreose ansett som dødelig og het myxødem.
Og leger på Aker Universitetessykehus har uttalt at så mange som 50-60% av pasientene aldri blir helt seg selv igjen på Levaxin alene. Noen fler trenger kombinasjon med T3, Liothyronin, resten trenger f.eks. Armour (det finnes flere typer, Armour er bare et varemerke).
-
07-09-06, 16:15 #14
Hei Baremei.
Dette har jeg fortalt henne hver gang jeg har vært der siden februar, men dengang ei...
Men nå har jeg dt på utskrift fra apoteket, så da kan hu vel bare ikke nekte. Hu sa forrige gang(også) at hu hadde ringt apoteket for å høre,.... nåja.....Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
07-09-06, 16:56 #15
Til Heisann
Jeg har hatt det utrolig mye bedre etter at jeg begynte med Armour. Jeg har imidlertid hatt en nedtur hvor jeg var hyper og det var ille, så nå er jeg ikke helt i form, ettersom jeg kuttet ut medisinene i litt for mange dager slik at T4 er litt for lavt for meg.
Uansett så har jeg vært mye bedre enn da jeg brukte Levaxin til og med når jeg var hyper og ganske syk.
Den legen din er morsom. Armour inneholder T3 og T4 samtidig. Jeg har aldri sett det solgt på helsekost. Hvis du vil kan jeg sende deg en tom boks for det står utenpå hva den inneholder så kan du vise den til legen.
-
07-09-06, 20:19 #16
Kan du?? Hadde vært helt toppers!!!Sender deg en pm med adressa. Flotters!!!!!
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
Lignende tråder
-
Akkurat som om jeg går i koma...
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 43Siste melding: 07-10-07, 22:50
Bokmerker