Viser søkeresultater 11 til 20 av 31
Tråd: Kosttilskudd
-
01-05-06, 00:41 #11Opprinnelig skrevet av LiljaStudine - ferdig skolert
-
01-05-06, 10:44 #12
Da tok jeg Multivitamin idag
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
10-10-06, 12:09 #13
Noen spørsmål fra Lilja :)
Lurer på bør man ta omega 3 tabletter da man ikke spiser så mye mat som inneholder fett ?
Jeg tar en omega tablett om morran og en te kvelds men så begynner jeg og bli redd de pillene vet det er rart assa :,(
Eller kan man la vær ta de tablettene også kan noe galt skje da ?
Og da man tar Eplecider eddikk med krom hva skjer inni magen samler den opp maten så den er lengre i magen?
Jeg tar 3 sånne om dagen og er redd for og slutte med dem jeg vet det er dumt.
Igår skulle jeg prøve la vær og trene så mye men så fikk jeg panikk anfall jeg gråt og hyperventilerte eller hva det heter vansklig med og puste da ivertfall assa så jeg måtte trene og da hjalp det for meg blei rolig Men det er nok litt mye trening ja uff :,(
Bør jeg øke på min dose Levaxin da jeg tror jeg funker greit på 125 mg men kansje bør jeg prøve 150 mg ?
Jeg skal til legen om noen uker og er så mye jeg lurer på men føler at legen har ikke tid skal bare forte seg da føler jeg meg så dum der og da :,( og det er ekkelt blir litt redd :,(
GOD UKE KOSSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
10-10-06, 15:19 #14madonna Gjest
Omega 3 tilskudd er bra for kroppen Ikke farlig å ta i anbefalt mengde.
Veldig viktig i hverdagen også å ha ett allsidig og variert kosthold. Sørge for at kroppen får nok mat og næringsrik mat Når man trener mye må man også sørge for å tilføre nok mat. Hvis ikke blir man ofte mer sliten og slapp..
Når det gjelder levaxinen bør du holde deg til det legen anbefaler deg
-
10-10-06, 21:15 #15
Eplesider er kjent for å emulgere( dele opp) fett. Så det er neppe skadelig å ta. Skal være sundt det.
-
28-10-06, 00:11 #16
Noen som har hørt om nucle omega?
Noen som kjenner dette produktet?
Hva inneholder det f.eks.?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
28-10-06, 16:51 #17
Nucleomega er fra Shine:
https://www.shineclub.no/webshop/produc ... omega.aspx
Spiser den jeg. (Ser det kommer en sikkerhetsadvarsel når man klikker på linken, men jeg vet ikke hvorfor. Klikker "ja" jeg iallefall og har aldri hatt noe trøbbel).
For de som ikke vil klikke videre så er det kort fortalt Shine sin versjon av Omega 3 + litt til.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
29-10-06, 02:09 #18
Takk, Yvette ;)
Er det bare meg, eller kan man ikke se alt hva produktet inneholder? Står bare at det inneholder vitaminer og mineraler m.m., men ikke HVILKE.
Så står derNucleomega er en naturlig kilde for viktige næringsstoffer, som man vanligvis får i seg ved å spise fisk."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
29-10-06, 12:14 #19
så vidt jeg skjønnte at det som kom frem når jeg søkte på ordet, er dette naturlige fettsyrer, som allerede er delvis brutt ned og dermed er lettere å oppta for kroppen... hurtigere virkning aldså.
det kom også frem av googlingen at man ved å spise fet fisk minst 3 ganger i uken fikk nok av disse stoffene i kosten....Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
29-10-06, 19:11 #20
Produktinformasjon
1018 Nucleomega
90 kapsler.
KjøpFordeler Brukerveiledning Ingredienser Nucleomega er en naturlig kilde for viktige næringsstoffer, som man vanligvis får i seg ved å spise fisk. Produktet er rikt på DNA og DNA -sammensetninger, Omega-3 fettsyrene EPA og DHA, naturlig Q10, proteiner/aminosyrer og essensielle mineraler og vitaminer.
Produktet er 100 % naturlig marint materiale uten noen tilsetninger, konservering eller farge. Nucleomega er utviklet og produsert i Norge.
Nucleotider:
- stimulerer immunsystemet
- øker opptaksevnen
- motvirker mage- og tarmproblemer gjennom å balansere mikrofloraen
- har en fordelaktig effekt på lever- og kolesterolnivå
- kan påvirke stoffskiftet for fett i hjernebarken og dermed påvirke læreevnen
Sikrer tilførsel av:
. Omega 3
. Nucleotider
. Q-10
. Proteiner
. Vitaminer
. Mineraler• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Kosttilskudd
Av Claudia i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 3Siste melding: 02-02-10, 16:47 -
Kosttilskudd for hjertet
Av Carro i forumet UrtemedisinSvar: 1Siste melding: 23-07-09, 08:47 -
Kosttilskudd og A-Vitaminer
Av puselus i forumet VitaminerSvar: 1Siste melding: 04-11-08, 16:16 -
Kosttilskudd
Av Lissa i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 35Siste melding: 23-06-08, 19:19 -
Vitaminer og kosttilskudd
Av KIDA i forumet VitaminerSvar: 3Siste melding: 04-01-07, 22:33
Bokmerker