Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
-
15-10-12, 19:08 #11
Sv: Konvertering problemet med Levaxin (T4 till T3)
Nei, Kevlin det står her Og det er 70 % som ikke blir symptomfrie av Levaxin
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
16-10-12, 15:40 #12
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
16-10-12, 17:38 #13
Hej Kevlin
Det står skrevet i "kilde-linket" i første indlægget:
Det er rigtigt, at i artiklen Forts. Ryggvätskeprov för sköldkörteln står skrevet at "Ungefär var sjunde patient med en underfunktion har den här problematiken..." og det betyder forskellen mellem 14% og 70%, såfremt "Ungefär var sjunde patient" er korrekt citeret. Er det korrekt citeret?
Måske vil det bedste være at kontakte professoren direkte og spørge om det rette procenttal?
På en anden side kan jeg tvivle lidt på, om "kun" 14% er lissom nok til at rulle hele det tunge forskningsmaskineri frem, når man tager i betragtning, hvor økonomisk stramme kår forskningen lider under, når den ikke er sponsoreret af medicinalindustrien.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Från Armour & Erfa till Thyroid-S
Av Catherine346 i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 11-05-12, 15:54 -
Kan problemet ligge i tynntarmen?
Av Vigdis i forumet Biblioteket / Diverse artiklerSvar: 0Siste melding: 17-02-12, 16:56 -
Når pillen er tatt, så er problemet ute av verden...
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 01-09-11, 20:52 -
Når pillen er tatt, så er problemet ute av verden...
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 3Siste melding: 01-09-11, 20:52 -
Första steget från Levaxin till Armour
Av Persille i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 10-12-10, 15:30
Bokmerker