Viser søkeresultater 11 til 17 av 17
-
30-09-10, 09:14 #11
Sv: Operert, jodbehandlet, medisinert og blir lett overtrent
Og dere - jeg fryser også - alltid! Untatt da jeg var gravid og ammet. Tenk å få slippe det!!!!
Det hjelper på humøret at det finnes muligheterFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
30-09-10, 09:45 #12
Dette høres ut som en blåkopi av mine symptomer noen måneder før jeg totalt kollapset på levaxin. Du kan jo selvsagt være hyper,men jeg ble også drastisk bedre når jeg skrudde ned levaxindosen på slutten. For så å bli dårligere igjen. Jeg gikk over til thyroid (fra gris) og merket store endringer fra dag 1. Hadde ingen symptomerpå hypothyreose en periode i vår/sommer. Jeg har også binyreproblemer,og doserte meg vekk (ned) i sommer/høst. Dette lider jeg nok av enda, og sliter endel ,men er på tur til bedring virker det som, og har absolutt ikke mistet håpet.
Good luckFikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
"Du skal være tro." Andrè Bjerke.
-
30-09-10, 09:52 #13
Å, jeg blir så glad for at dere er der og gir meg håp. Kjenner at jeg ikke trenger å bite tennene sammen så hardt lenger og kan innrømme at det faktisk ikke er helt greit. Trenger ikke å være "flink pike" Nå blir jeg vel heller legens verste mareritt
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
30-09-10, 11:20 #14
Nei, det er ikke greit! Du skal ikke ha det sånn! Og mht. "legens værste mareritt" : Velkommen i klubben. Egentlig, om jeg kan få være så ærlig , hehe, så er noen leger vårt værste mareritt også (les: vilje til å lære seg noe nytt osv..) Men stol på deg selv, selv om troen kan skrante av og til, og gi deg aldri!
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
"Du skal være tro." Andrè Bjerke.
-
30-09-10, 13:44 #15
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
30-09-10, 13:45 #16
Jeg hadde søvnproblemer før tilstrekkelig medisin. Både med å "bli uthvilt av å sove", med å "få sove" og med å "forbli sovende i løpet av natta".
Vel og merke er jeg ennå en av dem som levaxin virker bra på.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
30-09-10, 13:49 #17
Lignende tråder
-
Er medisinert men mangler det lille ektra
Av SvSo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 32Siste melding: 22-11-10, 14:16 -
Medisinert, men ikke bra? Maten påvirker hormonene!
Av nora i forumet Helbred og kostholdSvar: 19Siste melding: 01-04-10, 13:41 -
Svingninger i tsh/medisinert
Av lillybell i forumet TSHSvar: 7Siste melding: 24-09-09, 23:01 -
Tidligere medisinert Graves, kan jeg være på vei til lav nå?
Av tussi i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 24-06-08, 20:59 -
Hva bør TSH ligge på når man er medisinert....
Av Nettverk i forumet TSHSvar: 17Siste melding: 10-02-08, 17:16
Bokmerker