Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 17 av 17
    Medlem siden
    Sep 2010
    Sted
    Hedmark
    Meldinger
    9

Standard Sv: Operert, jodbehandlet, medisinert og blir lett overtrent

Og dere - jeg fryser også - alltid! Untatt da jeg var gravid og ammet. Tenk å få slippe det!!!!

Det hjelper på humøret at det finnes muligheter
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Oppland
    Meldinger
    841

Sitat Opprinnelig skrevet av Helga Vis post
    Det jeg merker av symptomer når jeg føler at jeg er overmedisinert er dårligere konsentrasjon, jeg holder ikke hele arbeidsdagen uten å bli helt ull i hodet rett etter lunsj, jeg sover mye dårligere (selv om jeg tar melatonin), og kroppen er enda tyngre og tåler INGEN trening. OG masse hjertebank. Jeg har tolket dette som hypersymptomer, og har blitt veldig fort bedre når jeg har fått lov til å skru ned dosen.
    Dette høres ut som en blåkopi av mine symptomer noen måneder før jeg totalt kollapset på levaxin. Du kan jo selvsagt være hyper,men jeg ble også drastisk bedre når jeg skrudde ned levaxindosen på slutten. For så å bli dårligere igjen. Jeg gikk over til thyroid (fra gris) og merket store endringer fra dag 1. Hadde ingen symptomerpå hypothyreose en periode i vår/sommer. Jeg har også binyreproblemer,og doserte meg vekk (ned) i sommer/høst. Dette lider jeg nok av enda, og sliter endel ,men er på tur til bedring virker det som, og har absolutt ikke mistet håpet.

Good luck
    Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
    "Du skal være tro." Andrè Bjerke.

Medlem siden
    Sep 2010
    Sted
    Hedmark
    Meldinger
    9

Å, jeg blir så glad for at dere er der og gir meg håp. Kjenner at jeg ikke trenger å bite tennene sammen så hardt lenger og kan innrømme at det faktisk ikke er helt greit. Trenger ikke å være "flink pike" Nå blir jeg vel heller legens verste mareritt
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Oppland
    Meldinger
    841

Sitat Opprinnelig skrevet av Helga Vis post
    Å, jeg blir så glad for at dere er der og gir meg håp. Kjenner at jeg ikke trenger å bite tennene sammen så hardt lenger og kan innrømme at det faktisk ikke er helt greit. Trenger ikke å være "flink pike" Nå blir jeg vel heller legens verste mareritt
    Nei, det er ikke greit! Du skal ikke ha det sånn! Og mht. "legens værste mareritt" : Velkommen i klubben. Egentlig, om jeg kan få være så ærlig , hehe, så er noen leger vårt værste mareritt også (les: vilje til å lære seg noe nytt osv..) Men stol på deg selv, selv om troen kan skrante av og til, og gi deg aldri!
    Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
    "Du skal være tro." Andrè Bjerke.

Medlem siden
    Sep 2010
    Sted
    Hedmark
    Meldinger
    9

Sitat Opprinnelig skrevet av Jeanette78 Vis post
    Men stol på deg selv, selv om troen kan skrante av og til, og gi deg aldri!
    Dagens beste råd!!!!
    Og gudene skal vite at jeg ikke kommer til å gi meg

Er det forresten noen som har problemer med søvn også? Jeg har måttet ta circadin depot tabletter for å både sovne og sove godt nok siden operasjonen.

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    43
    Meldinger
    2,767

Jeg hadde søvnproblemer før tilstrekkelig medisin. Både med å "bli uthvilt av å sove", med å "få sove" og med å "forbli sovende i løpet av natta".

Vel og merke er jeg ennå en av dem som levaxin virker bra på.
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Sep 2010
    Sted
    Hedmark
    Meldinger
    9

Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
    Jeg hadde søvnproblemer før tilstrekkelig medisin. Både med å "bli uthvilt av å sove", med å "få sove" og med å "forbli sovende i løpet av natta".

Vel og merke er jeg ennå en av dem som levaxin virker bra på.
    Godt å høre at du har blitt kvitt det! DET er slitsom det!
    Det virker mer og mer som om jeg må ta litt tak i medisineringen min.
    Manner meg opp til kamp med legen

Jeg øsnker dere alle en strålende dag

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Er medisinert men mangler det lille ektra
    Av SvSo i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 32
    Siste melding: 22-11-10, 14:16
  2. Medisinert, men ikke bra? Maten påvirker hormonene!
    Av nora i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 19
    Siste melding: 01-04-10, 13:41
  3. Svingninger i tsh/medisinert
    Av lillybell i forumet TSH
    Svar: 7
    Siste melding: 24-09-09, 23:01
  4. Svar: 5
    Siste melding: 24-06-08, 20:59
  5. Svar: 17
    Siste melding: 10-02-08, 17:16

Bokmerker