Viser søkeresultater 11 til 11 av 11
-
13-06-12, 11:41 #11
Sv: Har trykk i halsen, er jeg syk?
Så bra at du føler at du blir bedre ivaretatt nå! Så vidt jeg vet så bør man ikke kunne tolke prøveresultater så lenge man ikke har referanseverdiene, fordi dette varierer fra sted til sted og på metoder. Du kan imidlertid bare ringe legekontoret og få det tilsendt i posten. Jeg får utskrift av alle mine blodprøver og har de samlet så jeg kan følge med på utviklingen av blodprøvesvar i forhold til hvordan formen er.
Og ja, sprøytene blir du nok vandt til etter hvert
Ellers tenkte jeg at jeg skulle tipse deg om å sette deg ned før legetimen og skrive ned det du skal huske å spørre om når du er hos legen og ta med den på legetimen. Det har hjulpet meg veldig, både i forhold til å få svar på alle spørsmålene mine og å få en klarere forståelse meg og legen mellom hvor landet ligger helsemessig, fordi jeg da faktisk får snakket rundt det jeg lurer på
Lignende tråder
-
Stikker og svir i øynene, og av og til trykk bak øynene
Av VibekeW i forumet Høyt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 27-10-11, 20:14 -
Jeg har knutestruma og hoven hals med mye trykk
Av Bakke i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 6Siste melding: 08-12-10, 17:02 -
Trykk i øyenhulene
Av Maia i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 4Siste melding: 15-01-07, 21:41 -
Trykk for brystet?
Av Irgni i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 12-09-06, 15:19 -
Trykk i brystet/hjertet
Av K i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 09-09-05, 16:56
Bokmerker